Alla inlägg under juni 2008

Av anonymous - 11 juni 2008 01:29

vad är det jag vill ha i livet?? jag vill ha ngn som uppskattar mig, det är det jag innerst inne vill ha.. någon som tycker om mig för den jag är, någon som kan skicka ett sms när som helt och bara skriva "vill bara säga att du är underbar" hur jävla fucking amazing skulle det inte vara..


som jag känner mig nu så kommer jag leva ensam hela livet, men jag kanske kan ändra på det.. om jag bara blir smal, om jag bara blir av med 20 kg, om jag bara blir perfekt. 

Av anonymous - 10 juni 2008 23:51

fan vad ensam jag är nu.. fan, jag känner på mig att detta kommer att leda till en hetsätning.. usch.. fan, jag önskar att jag hade ngn som kunde hålla om mig.. synd bara att man är för fet :/

Av anonymous - 10 juni 2008 21:04

Av anonymous - 10 juni 2008 17:49

Vilken svordom använder du mest?

tror att det är "jävla fitta" :P


Äger du en iPod?

ja, en från thailand för 300:-


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

olika för varje dag


Hur många resväskor äger du?

ingen.. 


Använder du flip-flops?

japp, på sommarn


Var köper du dina matvaror ifrån?

ica & hemköp, mest ica


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

båda två


Vilken var den senast filmen du såg?

ehh.. lejonkungen :)


Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

med en vän


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa då?

en resa


Har någon någonsin kallat dig lat?

Japp, många ggr


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Nej


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

har ingen cd-spela nå längre..


Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

jag lyssnar på allt, har ingen favortit men connie francis ligger bra till just nu


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?

Näe, har inte hunnit med ngt sånt än..


Vad åt du till middag senast?

i söndags åt jag kött och potatis m familjen..


Använder du huvtröjor?

ibland så händer det..


Kan du vissla?

Japp:)


Vem var den senaste som ringde dig?

min kompis


Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?

har ingen favorit


Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?

gör dom säkert, jag blir förvånad om dom inte gör det.. 


Vilket riktnummer befinner du dig i?

060


Tittade du på tecknat när du var liten?

självklart


Hur många syskon har du?

två systrar :/


Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

ehh, typ 95 butiker på två plan.. ganska litet..


Är du nervös inför det motsatta könet?

näe, eller mest blyg ibland..


Vilken film kan du alla replikerna till?

lejonkungen nästan =)


Äger du några band t-shirts?

Näpp, men ägde en spicegirls t-shirt bak i tiden :P


När flög du senast?

i mars :P


Hur många stolar står runt ditt köksbord?

4 stolar


Läser du för skojs skull?

näe, eller cosmopolitan läser jag..


Pratar du några andra språk?

engelska och några få spanska ord och en mening på tyska


Diskar du din egen disk?

Ja, man är väl tvungen :P


Har du gråtit offentligt?

Ja


Har du en stationär dator eller en laptop?

laptop :)


Försöker du alltid att lära dig nya saker?

jodå, ibland


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Näe, vore trevligt men man vill kunna betala för sig själv..


Vill du just nu göra några tatueringar eller piecingar?

japp, en text ngnstans, en simba(=)) en ros och ngt mer.. piercing har jag redan i tungan så jag vill ha en i naveln och på höftbenen när jag gått ner i vikt..


Kan du kasta macka?

Japp, det var ett tag sen men jag kan nog


Har du någonsin varit på Jamaica?

Nej


Vad har du med dig in på bion?

dricka och sällskap 


Vem var din favoritlärare och varför?

en :) p-e 


Har du dejtat någon av en annan religion?

Näe, tror inte det :P


Vad har du för väder?

förjävligt


Har du en favoritblogg?

ja det har jag


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

är fortfarande i gymnasiet..


Gillar du att flyga?

ja :)


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

ärlighet och snäll


När sov du senast på golvet?

ingen aning.. haha


Vilken är din favoritdrink?

baccardi :) eller smirnoff ice att smutta på..


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

så många som möjligt..


Är dina dagar fullbokade och stressade?

inte så fullbokade men ändå stressande..


Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

nja, ibland men inte så ofta nu längre..


Vilken är din favoritfrukt?

melon typ..


Hur gammal blir du nästa födelsedag?

18


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

japp, kollar allt..


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

näe, eller ibland..


Tror du på liv på andra planeter?

de borde ju finnas ngt annat liv i hela rymden..


Tror du att Gud är man eller kvinna?

gud?? vem?? :P


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

oftast motsatt, tjejer är så jävligt jobbiga :P


Vad var det senaste du åt?

cola :D


Hur valde dina föräldrar ditt namn?

mamma ville ha ett svenskt namn, pappa ville ha ett engelskt namn..


Gillar du senap?

nej, fy fan..


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

"men herredjävul, för fan.."


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

skulle vara kul faktiskt


Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

ingen aning..


Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

näpp


Tycker du om att krama folk?

nja, killar men inga familjemedlemmar och sånt...


Skulle du säga att du är trendig?

haha, nej, orkar inte bryr mig om sånt..


Äger du en digitalkamera?

Japp


Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Mary-kate & ashlee olsen när jag var liten


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

ja, det beror på vem det är.. är de ngn kille blir jag irriterad..


Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

ehh...


Vad är du allergisk mot?

gluten


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Näepp, eller jo efter jag sett filmen på www.meat.org


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

ehh, ingen aning..


Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?

alla :)

Av anonymous - 10 juni 2008 15:38

jag tror jag vet vad jag ska göra för tatuering.. nu måste jag bara vänta tills jag fyller 18.. och jag måste spara pengar.. bara 2 dagar kvar i skolan nu.. fan vad jag längtar :) jag längtar t.o.m till att jobba i sommar, det har börjat jobba en hunk på samma jobb som mig.. men han skulle aldrig ens titta på en stor fet äcklig valross som mig.. om jag går ner minst 10 kg så kanske han kollar på mig.. jag vill att alla ska se min viktnedgång under och efter sommarn.. jag vill gå ner i vikt nu.. helst igår.. helst ett år sedan..

Av anonymous - 9 juni 2008 16:40

jag vill ha en tattoo.. ska göra en då jag fyller 18.. men jag vet inte vad jag vill ha.. ngn som har ngt bra tips på ngn snygg design eller ngt tips på vart jag kan hitta en snygg design..

spy

Av anonymous - 9 juni 2008 10:59

ångesten kom imorse, som fan.. spydde up 2 riskakor.. fan, den ångesten är inte bra, ångest över fet mat är okej, de är ju fan äckligt med fet mat.. men riskakor.. kom igen mig.. vill jag verkligen tbx till det stadiet där jag spyr upp sallad.. men det som gör mig smal kan jag väl leva med..

...

Av anonymous - 7 juni 2008 14:33

jag skoja bara, jag somnade om.. haha, fan va skönt de var.. fast nu måste jag göra mig klar, måste gå till ica och handla cola.. haha, fan va jobbigt.. allt är jobbigt, jag orkar ingenting, är helt jävla orklös...



 ------------------------------------------------------------------

14.45

yayy, syrran ska skjutsa mig till ica & tbx, fast inte förrns om en stund.. haha!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards