Alla inlägg under april 2008

..

Av anonymous - 29 april 2008 22:04

okej.. vet inte riktigt vad jag ska skriva om...

imorrn är det valborg.. man ska väl ut nånstans ochförsöka ha kul.. hoppas att det blir kul, man får väl försöka dränka ångesten med sprit.. ska ut med en tjej i klassen.. hon är smal, snygg, perfekt.. och jag är fet, ful och misslyckad.. hon tkr säkert det är as bra att gå brevid mej.. då känner hon sig smal iaf.. jag önskar att jag kunde få vara den smala för en gångs skull.. jag önskar att jag vore nöjd med hur jag såg ut.. jag önskar att med varje tugga inte känna ångest.. men så länge jag ser ut som jag gör så är det kört...



bajs bajs 

Av anonymous - 26 april 2008 14:17

funderar på vilken hårfärg som passar min ögonfärg bäst... svart, röd eller mörkbrun

antingen svart (som jag har nu) mörkbrun som nadja björlin

eller rött som debra messing



hmm.. jag får tänka vidare på det..


anyway.. annars då.. har gått ner ngt kilo..i know sooo bad.. måste verkligen sluta hetsäta och spy men det går inte.. svälter halva dan, kommer hem och äter upp halva huset, spyr ner i toan, spolar för att sedan vara den dottern som var deprimerad men som nu är okej.. jag orkar inte.. tack o lov att de e bara 2 månder typ kvar i skolan(+2 år sen:/), orkar fan inte med den längre... och bara typ 3-4 månder tills jag fyller 18.. då ska jag direkt ut och leta lägenhet.. jag ska flytta in i en lägenhet och jag ska inte ha ngn mat hemma.. jag ska inte ha ngt att hetsäta på.. jag vill flytta nu..


vad tkr ni om håret???


btw, vet ni ngnstans där man får hyra en lägenhet fast man är under 18...

Av anonymous - 23 april 2008 21:30

åhh... idag har varit den värsta dagen i mitt liv... tror jag.. har vare sååå jävla förbannad hela dagen.. allt har gått fel.. håller på med ett jävla projektarbete is skolan, då vi är i grupp.. kul bara att när ingen vill samarbeta, och man börjar själv, så kommer alla och säger "det är jätte dåligt" "men åhh, så kan vi inte göra" a, jätte kul... åsså kommer jag inte få mvg i matte, jävla cp lärare.. fan då är det väl ingen jävla ide att jobba som en jävla tok.. helvete.. fan va less jag är.. åsså är de en tjej i klassen som är skitsmal, som bruka vara fet btw.. hon säger typ "aa asså, jag fattar inte att jag kunde leva med hur jag såg ut förut" amen kul, jag har typ samma bmi nu som hon hade förut.. så hon tkr alltså jag är tjock.. fast de är jag juh, så det är inte så konstigt att hon tkr det... jag vill bli smal nu!!! helst igår.....



gorgeous

...

Av anonymous - 22 april 2008 16:17

funderar vad som är bäst.. att hoppa över kalorier eller kolhydrater?? eller vad går fortast? vad tkr ni??



jag gillar denna låten :P 

Av anonymous - 19 april 2008 18:38

oops.. glömmer alltid bort denna, har rätt mkt i skolan nu.. plus att jag är så jävla trött hela tiden.. har snackat med mamma, ska nog börja med gi metoden.. eller rättare sagt "ca 100 kal/dag" dieten.. fast mamma får tro att det är gi.. hon är så lättlurad..


fan vad jag hatar skolan.. hatar att vara den tjocka.. jag hatar att vara mej..

Av anonymous - 16 april 2008 15:29

jag står verkligen inte ut att se ut såhär.. jag dör av pinsamhet varje ggn jag sitter ner, varje ggn jag står, varje ggn jag går.. allvarligt hela jävla tiden.. kan inte ngn bara ta bort fettet från min kropp.. jag går bara i baggy jeans nu, skulle inte ens komma på tanken att ta på mej ett par tajta jeans.. vet inte ens om jag skulle få på mej dom över mina feta lår och över mitt feta ass..

Av anonymous - 14 april 2008 18:53

ja det var väl dag igen att göra ett depressing inlägg..


jag hatar verkligen hur jag ser ut.. kroppen, hyn, håret, tänderna, typ allt.. jag tänker på det hela jävla tiden.. jag hatar mej.. gahh, fan va livet skulle vara lättare och bättre om man var smal och snygg.. synd att man typ ser ut som en fucking missbildad knubbval.. jag vet inte.. måste fan verkligen sluta göra det jag gör nu, det funkar inte, jag klarar inte av ett enda prov utan att fuska..  jag måste: stressa mindre, träna till alla prov, ta bort sminket på kvällen, bleka tänderna varje kväll tills medlet tar slut, duscha håret varje dag.. kanske ngt mer men jag kmr inte på ngt just nu..


nu sitter jag och tittar på mina ENORMA lår.. :'( 

Av anonymous - 9 april 2008 17:45

har inte så mkt att skriva om.. i know, boring life.. är hos pappa nu, orkar inte gå upp för backen hos mamma, men hos ska hämta mej sen så ska vi på ica maxi och storhandla (yes, då kan ja lägga i nyttiga grejjor)

åsså ahr farmor blivit inlagd på sjukhuset, äntligen, hon har typ problem med rygg/benen och tog liiite för många tabletter som inehåller opium/valium.. grattis farmor, så nu ligger hon på akuten med opium-motmedel så hon har ont.. moahah.. de 1sta jag tänkte på var att 'hmm, undrar hur länge hon ska bo där?? jag kan juh ta hennes lägenhet' yup, the bitch with an ice-cold heart has spoken ;P

jaha, ja skulle egentilgen på ica maxi med mamma nu men hon ville åka själv.. hon vill inte ha med mej på ica..

vilken misslyckad jävla ungjävel jag är.. kan jag sitta här och hetsäta ist =( misslyckadmisslyckadmisslyckad..

också klarar jag knappt av skolan, klarar inte av ett endaste prov utan att fuska på alla frågor... hur i helvete ska jag klara mej igenom två år till?? bara det att alla trot att jag är as-smart.. suckers!! :P

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards