Alla inlägg under juni 2009

.

Av anonymous - 30 juni 2009 18:06

internet är tbx. life is kinda shit. jag måste reda ut det:P kan inte skriva mer nu. återkommer nåt senare:P

Av anonymous - 25 juni 2009 00:13

mitt internet har typ lagt av.. tar flera minuter att få fram en sida.. orkar inte använda internet nu.. blir bara förbannad.. en kille håller på att ragga på mig. det är brorsan till en som jag höll på med förut.. vad håller jag på med.. och den andra killen vet jag inte vad han håller på med.. jag frågade han om han ville se på film nån gång.. och han sa att han skulle fundera på det och han har inte nämnt det sen dess.. less...

Av anonymous - 22 juni 2009 20:26

har jobbat idag. allt är cpskit. fick tärda kommentarer från cheferna.. äckel. jag har ätit massa. åh allt är jobbigt, inget verkar gå bra för mig...


kille hör av sig på msn varje gång han loggar in. betyder det nåt? jag kan inget om kärlek.

Av anonymous - 21 juni 2009 21:55

på midsommar sa min bästis att jag nog tyckte att det var skönt att jag var smalare och snyggare än hans ex/tjej.. men när hon kom tyckte jag hon var smalare.. jag vet att hon är hiskeligt ful, men tankarna for ändå runt när jag såg henne.. han måste ju se nåt i henne som inte jag har.

Av anonymous - 21 juni 2009 21:04

äckeläckeläckeläckeläckeläckeläckel.

det är inte så konstigt att han inte hör av sig.

Av anonymous - 21 juni 2009 17:24

varit hos mamma idag, åt lite middag :/ och ostkrokar, fetto. allt går åt helvete. ikväll blir de lungt och killen har inte hört av sig idag. :/

Av anonymous - 21 juni 2009 01:31

har varit med kompisar nu på kvällen, dom har precis åkt. gud, jag är så sjukt trött.. ska sova nu tror jag. puss godnatt från fettot.


aa juste, killen smsade mig förut idag(:])jag ville smsa honom ikväll men min kompis stoppade mig(tackolov) så jag får se om han hör av sig nåt imorrn..i hope so.

Av anonymous - 20 juni 2009 13:02

fullast igår. usch, huvudvärk, ångest. killen var där. med hans ex/tjej. horless jag blev... hon satt och tog och pussade på honom, mest för att göra mig svartsjuk.. jag frågade honom om dom var tsm igen och han sa nej, men det såg ut som om att dom var det.. speciellt när han typ smekte hennes kind..fan vad less jag blev då. åh.. men jag vill ändå höra av mig till honom, men jag ska inte, vill han nåt med mig så får han höra av sig till mig..


ikväll blir det middag hos pappa. måste bara vänta 1 timme till, då har gått 12timmar sen min senaste grogg, vågar inte ge mig ut på vägen annars:P 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards