Alla inlägg under augusti 2008

.

Av anonymous - 29 augusti 2008 21:01

känns weird att denna blogg har mer besökare än den nya... man kanske ska ta och flytta tbx eller nåt..  aja, det märker vi väl..

Av anonymous - 24 augusti 2008 12:45

nu har jag gått och skaffat en ny blogg http://insecureties.blogg.se/

..

Av anonymous - 23 augusti 2008 16:02

jag funderar på att lägga ner denna bloggen och starta en ny...

jag återkommer om detta..

.,

Av anonymous - 21 augusti 2008 23:22

har varit och åkt lite bil ikväll.. kom typ hem för en halvtimme sedan eller nåt.. vi åkte mest bil.. kul liv man har.. not. jag har börjat blivit väldigt less hela tiden.. allting gör mig mer och mer deprimerad.. förutom B, jag pratade nyss med han på msn, jag blev genast på lite bättre humör.. jag känner mig bara så jävla ensam, hela tiden, även när jag är med kompisar..

Av anonymous - 21 augusti 2008 10:42

efter många om och men så var jag med mina kompisar igår.. vi åkte bara bil hela tiden.. fan va trött jag var.. och när jag och min kompis skulle gå och kissa på burger king vart jag less.. när vi kom ut igen sa hon till dom andra att det satt två killar där inne och dom kollade på henne jätte mkt.. ja herregud, det är ju helt jävla omöjligt att dom ens kollade på mig för att jag är så fet och ful.. ååh, hon gör alltid så.. hon får mig alltid att må dåligt när vi är ute, jag tror inte att hon gör det med vilje men ändå.. jag blir jävlig less på henne..

Av anonymous - 20 augusti 2008 21:28

jag ska vara med kompisar ikväll.. pratade min kompis vid 19.20 då sa hon att hon och hennes pojkvän skulle hem, äta och göra sig klara och sen var dom klara.. men nu när jag ringde henne vid 21 och frågade om dom började bli klara (för jag är jävligt less på att vänta) men nejnej, hon och pojkvän skulle åka på ica och handla cigg men det lär ta ett tag för pojkvännen satt vid datorn, och sen så skulle dom åka en stund med bilen.. men helvetes jävla sepe hora vad less jag blir.. jag orkar inte komma i andra hand hela tiden.. jag skulle någon gång vilja komma i första hand..

,

Av anonymous - 20 augusti 2008 17:31

igår hade jag körskola på morgonen och sedan gjorde jag ingenting eftersom jag var tvungen att gå upp 5 imorse.. skulle åka på halkbana.. det gick bra, förutom att jag skämdes typ hela tiden, kändes som att alla var mkt bättre än mig


vaknade imorse av att jag grät.. jag drömde att B hade skaffat tjej medans han var utomlands och han hette det på msn, "namn" <3.. jag tror att jag grät för att jag kände mig sviken.. jag hatar allt jävla folk som sviker en hela tiden.. och efter jag vaknade var jag så jävla förbannad.. jag hoppas att han inte dissar mig, men det kommer han troligen göra och jag hoppas att han gör det fort så att han inte ger mig några förhoppningar.. men i slutet kommer jag bli sårad, jag vet det redan nu.. men om jag blir smal så kanske inte han vill dissa mig, även fast han hatar mig som person så kanske han vill vara tsm med mig för att jag är smal..


näe, nu babblar jag bara på.. jag måste hoppa in i duschen för jag ska väl vara med kompisar senare.. orkar egentligen inte men man måste ju passa på sista dagarna innan skolan börjar igen..

Av anonymous - 18 augusti 2008 11:33

fan vad less jag är, jag tog fel på tiden så jag skulle inte ha körskola 10.40 utan 13.15 och bussjäveln åkte inte runt när jag åkte hem så jag var tvungen att sitta i bussen och vänta i 10 minuter till bussen gick igen.. kändes som att jag skulle börja grina.. och sen har jag 120 min körlektion, skulle inte förvåna mig om jag får sladd i regnet, krockar, slungas ut och bilen exploderas... allvarlig så skulle det inte förvåna mig.. just my luck.. och nu hinner jag vara hemma i typ en timme innan jag måste åka igen.. och jag hade kunnat sovit till 10.. helvete.. inte en bra dag idag..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards