Alla inlägg under augusti 2008

Av anonymous - 18 augusti 2008 07:48

är nu uppe och snart på väg in i duschen.. jag ska på körskolan idag, herregud, jag har inte kört en bil på typ 3.5 veckor.. jag kommer säkert krocka det första jag gör eller nåt..fuck.. jag ska ta bussen som går 9.45 då är jag i stan vid typ 10.15 men körlektion börjar inte förrns 10.40 så jag ska se om jag hinner gå och handla underkläder och "håll in" strumpbyxor.. jag har kanse trippekörlektion(120 min) idag, vanligtvis har man dubbel(80min) jag kommer inte ihåg om det var idag eller imorrn, smart eller hur.. jag har en lektion imorrn också så jag får se idag om det var idag eller imorrn.. fan va jobbigt med en trippel.. det är större chans att jag kommer sabba allt totalt.. och nu när det störtregnar och halt ute är det ännu större chans.. damn..

,

Av anonymous - 17 augusti 2008 19:36

har varit med kompis idag.. städade lite innan hon kom, det var på tiden..

maten har gått helt åt helvete.. vikten ligger +-1 kg hela tiden.. jag blir galen av att jag saknar B så mkt som jag gör, jag borde inte göra det, jag får inte göra det, jag kommer bara bli sårad, det blir jag alltid... jag fick ett gb av honom idag, mitt humör steg direkt..  skolan börjar om en vecka.. fan vad värdelöst.. det känns som att jag inte kommer orka.. fan.. 

Av anonymous - 17 augusti 2008 13:09

förlåt för att jag inte skriver, jag har helt tappat lusten, till allt, jag orkar ingenting

Av anonymous - 15 augusti 2008 11:49

som jag sa, B kom inte hit.. han skulle jobba idag så det blev inget av..  och nu kommer jag inte kunna träffa han på minst två veckor, först ska han utomlands en vecka och sen är det skola :/ så vid typ den 30 är det tidigaste jag kan träffa honom.. fan va jobbigt :/ jag vill verkligen träffa honom.. men jag antar att sms och msn får räcka.. men allt kan hända på 2 veckor.. han kan träffa nån annan tjej... det kommer han säkert göra och glömma bort mig på 2 sekunder.. och jag kommer inte kunna prata med han alls på den där veckan han är utomlands :( fan jag kommer sakna han.. jag måste gå ner i vikt tills jag ser han nästa gång, han är ganska smal så jag måste också vara det, annars ser det dumt ut..han vill nog inte ha en tjock tjej heller.. fast jag vet inte ens om han vill något med mig. han säger att han vill det på msn/sms men man vet ju aldrig i verkligheten.. jag hoppas verkligen inte att han dissar mig, det orkar jag inte.. jag gillar när någon visar intresse för mig, det ger verkligen en conifdenceboost, men sen när dom slutar visa intresse så mår man sämre än innan... så jag vet faktiskt inte vad som är bäst, att dom visar intresse eller att dom inte gör det..



snackade med A igår också, han tog det bra :) det bevisar bara hur bra kompis han är.. vi var tom med varann på kvällen (med andra kompisar förstås) men jag åkte i hans bil och det var inget pinsamt.. vad jag vet iallafall, får prata med min kompis senare och kolla om A har pratat med min kompis boyfriend och sagt nånting om mig..

Av anonymous - 14 augusti 2008 02:39

har suttit och pratat/flörtat med B  i över 4 timmar på msn.. han kanske ska komma hit imorrn.. han bor 6 mil typ härifrån.. fast det är inte säkert att han kommer, jag hoppas att han gör det.. fast då kommer det säkert bli massa godis :/ usch, får sneaka undan när han inte ser.. fast han kommer nog inte, skrev nyss "puss & godnatt så syns vi kanske imorrn, vi får se om jag kommer imorrn" det känns som ett nej..


ska snacka med A imorrn efter hans jobb.. åhh, jag grämer mig för att göra det.. smsade med han förut så han vet vad det handlar om men jag måste ändå prata med honom irl..

Av anonymous - 13 augusti 2008 22:04

jag är så jävla trött.. sov typ 4 timmar inatt..

känns verkligen som jag har gainat typ 500 kilo :(


jag har tror att jag har bestämt mig om killen(vi kallar honom A), jag vill inte ha han som boyfriend, strulade med en annan kille igår(vi kallar honom B), fan va bra han var på att kyssas :P vi låg och tittade på film när alla andra lagt sig och sovit.. märkte då att pirret som jag kände då inte kommer när jag pussas med A.. det pirr som borde komma.. fan, jag vet inte hur jag ska säga det till honom, han kommer säkert hata mig..fan, plus att han har köpt en födelsedagspresent till mig. helvete, då känns det bara ännu värre.. fuck. skulle gärna vilja bli tsm med B men han bor för långt ifrån :/ fan. inget går bra just nu, precis när jag trodde för en sekund att något skulle gå bra så sket det sig ändå.. just my fucking luck..

Av anonymous - 12 augusti 2008 08:26

gör ett snabbt inlägg innan jag ska gå till mamma.. vikten låg på +.2 kg inte så konstigt med tanke på all mat igår.. och imorrn kommer nog vara ännu mera plus.. fan.. och jag måste äta idag eftersom jag ska dricka ikväll, vill inte precis bli stupfull på en grogg och däcka vid 7.. haha, fan vilken syn det skulle vara..


aja, fan.. måste dra nu.. men skriver ett inlägg ikväll om jag kommer iväg i 3 minuter

Av anonymous - 12 augusti 2008 00:36

blev 4 timmar på körskolan eller nåt sånt, kommer inte riktigt ihåg... var med kompis direkt efter så jag kunde inte blogga någonting.. sen for vi ut och åkte bil och kom inte hem förrns nu.. ska upp kl 7 imorrn, ska åka kl 9 ska göra en hemlig grejj klockan 10.. kan inte skriva det här, blir verkligen för innegående och om ngn kompis läser detta vet dom på engång att det är jag.. man kan fan aldrig vara riktigt anonym någonstans..


åkte bil idag, for lite överallt och ingenstans.. fick skjuts hem av den där killen, vi bor nära varann så.. höll handen hela vägen hem typ.. fan. jag vet inte om jag gillar han för att han är han eller för att han är kille.. men han är mer kompis-material än boyfriend-material... fan alltså, jag vet inte vad jag ska göra..


imorrn blir det fest också, på en helt vanlig sommarlovs tisdag.. fan vad mkt kalorier det blir hela tiden.. vet inte ens vad jag ska dricka.. bra planering, nej.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards