Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av anonymous - 2 augusti 2008 23:12

jag ska inte äta, jag ska spy allt jag äter, jag ska motionera, jag ska bli någon annan än den personen som jag egentligen är. alla hatar den personen. speciellt jag.

.

Av anonymous - 2 augusti 2008 23:07

jävla helvete, hade skrivit ett långt jävla inlägg också försvann det.. less


iaf, mitt liv är så jävla meningslöst, ingenting går bra..  det verkar som att allt och alla är emot mig..  som idag på jobbet, jag satt och drack cola zero och då kommer det en kille på jobbet och säger 'fy fan, hur kan du dricka det där, man blir tjock av läsk, det är fullt av kemikalier, drick vatten istället, läsk gör inget bra, usch blablablabla' fan vad less jag blir.. hade lust att skrika 'men för i helvette, det är väl bättre att jag dricker cola och inte äter än att jag dricker vatten och hetsäter&spyr eller vad fan tycker du??' jag blir så jävla le.. jag grinar över allting..jag har inga mål med livet, jag har ingenting som jag vill göra.. det är lika bra att avsluta det hela.. fuck, tankar om att skära mig virvlar omkring i huvudet.. nej, jag vill inte, men det skull vara skönt att bli av med lite ångest.. och snart börjar skolan igen 22 dagar kvar gaah, fan vad hemskt, men ändå skönt.fast mest hemskt.. hur fan ska jag klara av skolan?? mitt schema är hemskt, jag vet inte hur man pluggar, 80% av alla prov jag gjorde förra året fuskade jag på.. patetiskt, i know.. jag önskar att något hemskt händer med mig, jag är en hemsk människa, jag borde inte få leva.. jag borde låsas in och få nyckeln bortslängd..


och vikten kommer vara ännu mer plus imorrn... just kill me please..


imorrn ska jag jobba 11-15, jag behövs egentligen inte men om jag blivit lovad jobb så ska jag jobba.. jag behöver pengar, även om det är bara 440 spänn så är det ändå bättre än inget.. jag ska ta bussen vid 8.45 in till stan, är där ca 9.30 då ska jag sola solarium och simma ett par längder.. funderar på om jag ska sola i 20 min sen simma så länge jag orkar och sedan sola 20 min till.. om jag solar totalt 40 min så hinner jag simma iaf en halvtimme, mer orkar jag nog inte heller, har inte tränat på hur länge som helst.. svag och värdelös.

Av anonymous - 2 augusti 2008 08:50

vågen står på plus


.


.


.


:(

.

Av anonymous - 2 augusti 2008 01:52

det kommer att vara plus imorrn. äckligt

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards