Alla inlägg under januari 2009

Av anonymous - 25 januari 2009 18:30

var på festen igår. mitt ex var inte där. vet inte varför, orkar inte bry mig..jag var där i ca 2.5/3 timmar ungefär, for hem vid 11 nånting.. jag älskar min bestfriend, hon förstår mig verkligen, om allting, hon förstod att jag inte ville vara där.. jag älskar henne=) hon är den enda som jag har berättat om min ätstörning för, hon har haft en själv så hon förstår..


.


anyway, jag ska börja med lchf imorrn. just nu är min vikt skyhög så var beredd på en fruktansvärd äcklig morgonvikt imorrn :/ jag hoppas att jag klarar av det så länge som möjligt..

är det nån som kört det? hur mkt gick ni ner??

Av anonymous - 21 januari 2009 21:18

nja, jag gjorde slut med honom och alla vet att jag verkligen är över honom, går icke att fejka:P


jag vill inte såra min kompis heller igenom att inte komma närhan fyller år.. min bästa vän vet att jag mår dåligt och har ångest osv. men det gör inte han och ingen annan heller så jag vill inte få folk att börja misstänka nåt..


kram på dig=)

Av anonymous - 21 januari 2009 19:11

ella; jag måste gå, det är min bästa väns pojkvän som fyller år, och jag är as-bra kompis med han med.. känns så jävla taskigt om jag inte kommer..

Av anonymous - 21 januari 2009 17:13

idag hade jag håltimme första lektionen och sen hade jag tre lektioner men jag hoppade över ena.. gick alltså bara på dom två sista..

fick reda på imorse att en i min släkt har dött.. inte så rolig dag alltså.. men det har inte gått in i mitt huvud än tror jag.. kanske det kommer imorrn eller så är jag så heartless som jag alltid varit.  det märks väl.. men jag har inte så stor lust med nånting nu för tiden.. en polare fyller 19 i helgen och han ska ha fest men jag är så jävla tärt jag vill inte gå, men jag måste.. mitt ex ska vara där också, kul att jag ska förstöra hans kväll då.. det kommer säkert vara världens sämsta stämning om vi är i samma rum.. jag hoppas verkligen att han är helt över mig.. annars är han en jävla pinsam kille. det tog slut för över 2 månader sen.. patetiskt.

Av anonymous - 21 januari 2009 15:48

sorry för att jag inte har uppdaterat.. det har gått lite bättre, har brutit hetsätningarna.. just nu vill jag gå ner i vikt, men jag fokuserar mest på att inte hetsäta så jag försöker äta så regelbundet så mkt..


jag har ändrat mitt namn till anonymous just in case nån jag känner kommer in och känner igen mina dagar så är det inte så bra att jag har mitt namn, jag har blivit mer paranoid nu än jag någonsin varit förut..

Av anonymous - 14 januari 2009 17:30

dagarna går inte bra. har stannat hemma från skolan dom senaste 2 dagarna så jag kunnat hetsätit och spytt.. hela dagarna.. min kropp är slut. jag ska sova lite till.. ska nog gå i skolan imorrn.. hur nu det ska gå.. jag orkar inte:/ hur ska jag kunna sitta och fokusera på nånting? allting går åt helvete just nu..

hn

Av anonymous - 13 januari 2009 20:14

hn: jag har inte anorexi.

Av anonymous - 9 januari 2009 18:06

idag har gått blä, som vanligt.

hade ju prov idag, fick mvg helt av mig själv, utan att fuska:D men jag tror inte på det.. men iaf, nu har jag mvg i slutbetyg i den kursen:D just nu har jag totalt 6 mvg, 7 vg och 1 g.. bra men inte bra nog. inte för att vara mig.jag måste bli bättre, absolut inga fler g'n, inga mer vg'n. jag måste försöka att få fler mvg'n..


jag måste gå på um nån dag.. jag måste kolla gradivitet och diverse sjukdomar  sen mitt one night stand..och det var 3 veckor sen:P jag hoppas verkligen inte att jag är gravid.. jag tänker inte så mkt på det.. tänk om jag har nån sjukdom?? han sa att han inte hade nåt men man vet ju aldrig..


näe jag vet inte vad jag ska skriva..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards