Alla inlägg under september 2008

Av anonymous - 30 september 2008 20:43

fick tbx ett prov i skolan idag.. IG! fuck vad jag är sämst... jag ska ha omprov på fredag men jag kan inte plugga.. jag har ingen lust alls.. plus att jag känner mig så jävla ful. varför är alla mina kompisar smala? fuck vad jag hatar det.. fan vad jag hatar att jag känner mig 204710924 gånger mer ful när jag är med dom.. fan vad jag hatar att jag ser ut att vara 130cm och vägag 90kg jämfört med dom..  fan, det känns som att mitt liv glider iväg från mig.. och vi ska ut på apu i skolan om typ 4-5 veckor.. det kommer suga totalt.. jag vet inte vart jag ska vara och jag vill helst vilja vara nånstans där jag slipper möta folk.. jag skulle helst vilja jobba ensam i nån källare utan nått möte med folk alls..


jag känner mig lika fet som vanligt.. jag funderar  på att ta kontakt med en dietist, be om ett matschema för att gå ner i vikt och sedan halvera det... jag får se hur jag gör med det, får sova på saken..


åhh, nu börjar jag må illa igen.. fuck. when will this nightmare be over??

Av anonymous - 29 september 2008 19:48

jag har världens huvudvärk just nu.. har redan sett hela säsong 10 av top model så jag missar ju ingenting.. jag längtar till torsdag då jag kan ladda hem nästa avsnitt av säsong 11..

jag ska nog gå och lägga mig snart, lika bra det så jag inte äter mer idag..


god natt


ps. sorry för alla superdåliga inlägg.. jag har tappat lusten till allt..

Av anonymous - 29 september 2008 17:34

..som jag alltid gör.


jag hetsåt riskakor och kalkon.. grattis till mig:/ men spydde efteråt, tackolov.. nu är jag på samma vikt som imorse.. men inte bra nog, jag måste ner mer, ner till vikten jag var igår morse.. kalorierna ligger just nu på ca 600. icke bra..

imorrn måste jag gå till skolan, stor som ett hus och vara glad mot alla mina smala kompisar.. fuck. someone please make me stronger. now!

fan

Av anonymous - 29 september 2008 06:10

sitter här och måste egentligen göra mig klar.. men jag låg kvar i sängen i typ 20 minuter för länge för att jag inte ville gå upp och väga mig:/ men jag kom upp vägde mig och såg att jag gått upp.. jag villllllllllllllll inte. fan, varför måste jag vara så jävla misslyckad, varför kan inte jag vara så stark som alla ni är??? plus att min bestfriend har varit sjuk i ett par dagar och inte kunnat ätit, hon kommer att ha gått ner i vikt, fast hon är redan ganska smal.. fan, jag kommer inte klara av att gå till bussen, sitta där i en halvtimme och känna att jag väger ca 500 kg, veta att alla stirrar på mitt fett.. jag vill inte gå till skolan och möta alla smala kompisar.. jag vill stanna hemma idag, men då missar man ju så mkt, fan vad ska jag göra?? plus att jag inte vet om jag har den första lektionen eller inte.. känns väldigt värdelöst att åka dit till 8.30 om jag börjar 10... men jag måste gå... men nej, jag vill inte och jag ska inte.. på första lektionen lär vi oss ingenting, på den andra ska vi göra om en turistort(det kan jag göra hemma), på den tredje har vi hål (precis efter lunch så det bli sammanlagt 3timmar hål) och den fjärde vet jag inte vad vi ska göra(men det skiter jag i)..


så idag ska jag jobba lite på turistorten och titta på simpsons.. jag ska inte äta, och om jag gör det(som jag säkert kommer göra) så får jag bara äta riskakor.. men egentligen borde jag inte äta.. jag är så jävla misslyckad. fuck..

Av anonymous - 28 september 2008 18:40

snart är det dags för godnatt för mig.. jobbade 6-16 idag igen.. mina leder och muskler är helt döda.. hur ska jag klara av morgondagen?? kommer nog inte göra det.. men jag får tänka på att jag har tjänat ca 2000 spänn.. imorrn är det skola och jag skulle helst vilja ha ett par dagar att ta igen mig på.. plus att jag borde ha ett par dagar i sängen så jag kan hoppa över maten och gå ner i vikt..


mat idag:

riskaka m kalkon (31,2)

6riskakor m pålägg (250)

liten hamb (255)

glass (182,85)

ägg+morötter (90)

2riskakor m pålägg (100)

kina mat (???) ---spydde

totalt:  909,05+???=== wayyyyyy too much


herregud vad jag har ätit.. fy fan, värdelöst.. jag hoppas verkligen inte att jag har gått upp imorrn, då kommer jag döda nån på skolan..  speciellt om nån nämner nåt om hur jag äter på lunchen (som dom alltid gör) jag ska nog snart hoppa i säng, lika bra det så jag får vila ut mig och bränna bort lite fett under natten..


i wish i was strong like you <3

.


.


denna är söt

Av anonymous - 28 september 2008 04:31

dags för ännu en dag i helvetet.. fast skillnaden idag är att det kommer vara folk när jag är där när jag städar.. annars brukar det vara tomt på folk fram till typ 8 men idag kommer det vara folk där sen 6.. kul.. jag hatar folk



sorry för så dåliga inlägg, mitt humör är inte på topp just nu...

Av anonymous - 27 september 2008 18:44

jag känner mig helt borta.. jobbade 6-16.. 10 timmar, usch, men najs med pengar.. jag ska jobba samma tid imorrn, vad jag vet iaf.. kanske längre, kanske kortare.. om jobbar 10 tim imorrn också så kommer jag ha tjänat 2000:- på 2 dagar, det är ganska skönt..


maten idag har varit dålig..

08.30 - 4 riskakor + 2kalkon + 2hambkött (125.8)

10.00 - 1riskaka + 1kalkon (31.2)

11.30 - liten hamb (255)

16.45 - liten hamb + mcflurry (255+310=565) - spy

totalt:  977kcal


helt onödigt mycket, spydde dock mcfurryn och hamburgaren men dom räknas ändå..


nu är det dags för mig att gå och sova eller nåt.. är så sjukt jävla trött...


jag hoppas vikten är ännu mindre imorrn *fingers crossed*

Av anonymous - 27 september 2008 04:16

nu är klockan 4:16 och jag ska precis hoppa in i duschen.. vikten imorse var ner 0.1kg nästan okej, fast bara nästan, med tanke på att jag åt middag hos mamma igår, fast jag spydde när jag kom hem..


fan vad trött jag är.. inte så konstigt:P men näe, nu ska jag in i duschen och se min äckliga kropp..:/ jag önskar jag vore smal.. allt vore enklare.. suck.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards