Alla inlägg under september 2008

Av anonymous - 26 september 2008 17:30

jag är verkligen fuad just nu... fat ugly and depressed! fan jag hatar mig, jag är så jävla misslyckad, jag kan inte göra någonting, jag är inte värd ett enda skit... fan, jag är så jävla less.. jag klarar inte av nånting..jag kommer vara fet i all oändlighet.. damn.

Av anonymous - 26 september 2008 14:48

jag är så jävla trött.. jag vill bara sova.. måste upp 4.30 roligt=/ jag måste typ gå och lägga mig 8 ikväll.. jag ska jobba 6-14/16 det beror på hur länge jag orkar jobba, jag kommer vara helt död imorrn.. fan, jag är så jävla lessssssssssssssssssssssssssssssssssssssss! jag orkar inte jobba men jag behöver  pengarna..

Av anonymous - 26 september 2008 06:56

jag vill bara lägga mig ner och sova igen.. jag är så grymt jävla trött.. jag ska nog ta en senare buss och komma 5min för sent istället för 15min för tidigt..


ner 0.3kg idag. patetiskt dåligt.. jag måste kämpa..


jag slutar vid 12 idag, vad jag vet.. vi ska sluta tidigare.. och sen vid 4 ska jag på massage och vad fan ska jag göra i 4 timmar?? typ sova eller nåt, jag får åka hem och sova ett par timmar..


jag orkar inte ta mig ur fotöljen, jag har inga krafter, jag borde äta men jag vill inte.. jag får inte heller.. jag måste vänta 10 minuter minst pga pencillinet.. och sen efter det får jag inte äta på 2 timmar eller jag får ju men penicillinet funkar bäst utan mat..


ah, just de, sa kanske inte det, jag var till vårdcentralen och fick pencillin för hudinfektion..


näe, nu måste jag göra mig i ordning,usch, jag vill inte se mig i spegeln..

Av anonymous - 25 september 2008 21:58

inte roligt. känns som att jag kommer att ha gått upp ännu mera tills imorrn, jag är så jävla svag.. jag vill vara smal, jag måste vara smal, det är inte snyggt att vara fet! inga flera "äh, jag tar tag i det imorrn" eller "men en tugga gör inget" nog är nog. jag orkar inte med en dag till som en fet person, jag vill vara smal, jag vill vara snygg, jag vill ha självförtroende... och jag kommer inte vara nåt av detta innan jag når ner minst 15 kg.. jag får inte ge upp..


varje dag är en dag närmare mitt mål.

.

Av anonymous - 25 september 2008 19:40

har precis tränat lite.. fan va skönt=) har inte tränat på aslänge.. så jag kommer säkert ha träningsvärk imorrn.. härligt

jag borde egentligen plugga men det går inte, jag har ingen plugglust alls, kanske lika bra att skriva en fusklapp:P


Av anonymous - 25 september 2008 16:28

sitter och tittar på THIN just nu... den gör att jag ännu mera vill bli smal.. kalorierna är skyhöga idag, jag känner mig så jävla misslyckad. jag vill vara smal, det går inte när jag håller på som jag gör.. jag måste bli stark, jag får inte ge upp..


har prov imorrn men har ingen lust att plugga, jag kommer säkert få ig.. fuck.

Av anonymous - 25 september 2008 07:36

58.3kg fucking jävla 58.3 kg.. idiotiskt.


.

 

.

 

i've got nothing more to say

Av anonymous - 24 september 2008 22:05

jag kom just på varför jag vill gå och lägga mig tidigt.


jag vill undvika tankarna som kommer på nätterna, jag vill vara ett steg före.


dom värsta tankarna kommer när tröttheten kommer, så jag måste lägga mig och sova innan jag blir trött.. jag känner nu att tröttheten kommer, jag känner hur tankarna kommer inkrypande i skallen, dom tar sig igenom skallbenet och invaderar min hjärna, dom är där på dagen också men på natten multiplicerar dom sig och växer, dom gör sig starkare och starkare dag för dag. och en dag kommer jag inte vara stark nog att stå emot, en dag kommer dom ta över helt, en dag kommer jag vara borta. men när??


.


.


beauty is in the eye of the beholder

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards