Alla inlägg den 17 september 2008

Av anonymous - 17 september 2008 22:29

vad gör man när man mår dåligt?? jo man far till ica och köper 320gram lösgodis och när man kommer hem börjar man hetsa.. jag hetsade ca 65gram och sen blev det alldeles för mycket så jag gick och spydde.. min vikt är nu samma som imorse men det är omöjligt efter dagens kcal, vågen ljuger, den är en lögnare.. men det visar väl sig imorrn.. jag hoppas verkligen inte att jag har gått upp.. då vet jag inte vad jag gör.. det kan vara strået som bryter kamelens rygg..


jag ska vara på skolan vid 8.30 imorrn, jag ska göra provet och få ig, jag ska låta alla få se vilket misslyckande jag är.. om jag har en bra morgon imorrn så kanske jag åker in till 7.45 eller nåt och sätter mig i skolan och pluggar..


jag undrar hur min röst kommer låta imorrn.. inte så bra antagligen, min hals gör ont och jag låter som en rökande, whiskydrickande gammal dam..


.


all i want is to be skinny

Av anonymous - 17 september 2008 20:49

vet inte vad som är mig, jag har panik, jag kan inte vara kvar i lägenheten men jag vet inte vart jag ska ta vägen.. har gått över min kalorigräns med 48 kcal.. fan, misslyckat.. vad ska jag göra, jag kan inte fokusera mig på skolarbetet.. jag kan inte titta på top model, jag känner mig så jävla ful.. åhh, jag vill bara ta bilen och köra in i en bergvägg.. jag önskar att jag hade modet.. näe, jag måste bort här ifrån.. nu.

:'(

Av anonymous - 17 september 2008 19:57

tittar på vänner just nu, avsnittet då dom visar rachels och monicas prom då chip inte kommer och ross springer och byter om men sen så kommer chip och ross blir ledsen.. äh, om ni har sett avsnittet så fattar ni..  men iaf, det jag ville säga var att ingen, INGEN, kille kommer någonsin göra så för mig, ingen kommer någonsin bry sig så mkt om mig:( jag önskar att det fanns någon som älskade mig så mycket, inte tycker om utan älskar, verkligen älskar... men jag kommer nog aldrig få uppleva den känslan..

Av anonymous - 17 september 2008 19:42

har prov i morrn på två kapitel.. borde plugga just nu men jag har verkligen ingen lust.. vet inte vad jag ska göra.. ska jag ta sovmorgon imorrn och "råka" missa provet.. fast då får man ju restprov och då missar jag massa nästa lektion istället.. får se hur långt jag hinner med pluggandet...

Av anonymous - 17 september 2008 08:54

samma morgonvikt som igår.. inte bra, men bättre än plus iaf..

jag hoppas att idag går bra, jag skulle verkligen behöva en bra dag...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards