Alla inlägg under maj 2008

Av anonymous - 31 maj 2008 19:05

nu kanske det inte blir någonting alls ikväll.. det finns för lite platser, eller som andra kanske ser det, för mkt folk.. less som fan är jag nu.. jag har fixat till mig så att jag känner mig lite attractive och då blir det inget av det hela.. ngt lesssss.. och jag känner att jag måste bege mig iväg snart för känslan av snygghet försvinner mer och mer för varje minut som går och snart är den helt borta... fan vad less jag är..

Av anonymous - 31 maj 2008 17:59

snart dags för utgång... ska åka lite bil och lite sånt.. vet inte om jag ska vara med killen, han svarar inte på msn, har inte prövat att ringa han.. känns lite pinsamt om han inte vill prata med mig också ringer jag.. näe, får se vart kvällen tar en.. jag har fortfarande inte vägt mig.. inte gjort det sen torsdag förra veckan.. omfg jag blir crazy...

Av anonymous - 29 maj 2008 23:09

och inte på ett bra sätt.. han skickar ett sms där det står typ "vad gör du? puss" så jag skickar tbx "näe, inte så mkt, sitter vid datorn.. sj? puss" och jag har inte fått ngt svar på det smset på typ 40 min.. jag slår vad om att han sitter med sina kompisar och skrattar åt mig.. dom kallar mig tjock och äcklig.. dom blundar, ser mig och as-garvar.. dom säger att jag borde banta, att jag inte borde äta på 15 år.. det skulle faktiskt inte förvåna mig om dom gjorde det..


varför bryr jag mig ens?? jag ska fan aldrig mer gilla en kille... aldrig.. det kommer aldrig med något gott.. ingenting gott kommer ut ur en kille.. ingen kille är seriös och alla bara skojar hela jävla tiden, jag är bara så jävla less på allt och alla.. fan...

Av anonymous - 29 maj 2008 09:54

ett litet snabbt inlägg bara innan skolan..

.

.

jag orkar inte längre, vad i helvete ska ma göra för att få någon att gilla en och visa det.. kanske om jag vore smal, då kommer ngn att gilla mig, om jag bara blir smal nog så kommer någon att tycka om mig.. jag måste bli smal så att någon kan älska mig.. jag måste bli smal nu..

.

.

.

.

.

.

.



bästa låten ever.. typ :P

Av anonymous - 28 maj 2008 14:30

less som fan på alla jävlar som snart tar studenten.. dom är fulla och glada och lever livet medans man själv har två år kvar i fittskolan.. och killen får jag mixade signaler av.. han säger att han vill vara med mig men  han säger att han ska fixa med bilen och att han ska vara med sin kompis etc.. hur svårt kan det vara att antigen säga "nämen, de kmr inte bli ngt mellan oss" eller "jag tror detta kan bli ngt" jag blir fan fucking jävla galen..

.

.

.








takida 

Av anonymous - 28 maj 2008 00:22

jag har bara känt denna killen i typ 4 dagar men jag tror att jag är kär i honom.. jag kan iaf inte sluta tänka på honom.. jag vill bara vara med honom hela tiden.. fast bara det att jag känner mig så jävla äcklig och fet hela tiden när jag är med honom, han är smal.. men jag tror att jag får stå ut med den känslan.. jag har gjort det hittills så varför inte lite längre..

Av anonymous - 26 maj 2008 16:36

i lördags träffade jag en kille och jag åkte bil med han.. och igår vad jag med han och hade trevligt, inget sex dock.. jag vet inte vad som är bra med han, han är inte speciellt snygg fast jag känner mig så jävla trygg när jag är med han.. plus att vi är ganska lika på sättet, vi gillar samma saker.. och nu ringde min kompis och sa att hon hade hört lite rykten och att hon ville snacka med mej.. alltså på skoj, vi är inte så seriösa ibland :P haha hon lär juh säkert bli helt "amen omg, du är juh ingen förhållande tjej :)"... hon tror vekligen att jag inte är ngn förhållande tjej, hon tror att jag är en "vara singel-ha kul" tjej too bad att jag är en tjej som vill ha ett förhållande, ett långvarigt förhållande.. jag vill känna mig behövd, jag vill känna att ngn vill ha mig för mig inte bara för att ha sex..

Av anonymous - 26 maj 2008 00:24

fan va less jag är.. åsså har man mens också.. men skitkul.. uppsväll och äcklig.. jag kan knappt vänta tills jag väger så lite så att mensen försvinner.. fan va glad jag skulle bli..

.

.

.

.

.

.

jag önskar att jag kunde se så bra ut i en sån tröja..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards