Alla inlägg under maj 2008

Av anonymous - 25 maj 2008 15:12

eller nja, inte så mkt god morgon.. lite mer god dag... drack inte så mkt igår, eller jag drack typ en grogg så de e lugnt...


har fortfarande inte vägt mej och jag tror jag blir fucking galen.. ge mig en våg.. 

Av anonymous - 24 maj 2008 19:34

snart dags för utgång.. men vad i helvete ska jag ta på mitt feta arsle?? samma kjol som dom senaste 29846912461 ggrna.. jag har verkligen inget att ta på mej.. suck vad less jag är.. jag vill bara lägga mig under täcket och gömma mig och inte komma fram förrns jag gått ner i vikt..

Av anonymous - 24 maj 2008 12:30

fan vad sämst jag är.. drack hb igår, på tom mage.. jo men grattis till mej, slutade med att man spydde dricka och tuggummi.. inte att rekommendera btw.. fy fan alltså.. och lite tmi nu.. jag har gjort nr 2 tre, allvarligt, tre ggr idag.. de kan fan inte vara bra det.. och jag har ingen våg just nu så jag har ingen aning vad jag väger.. fast kanske lika bra det.. eller jag vet inte, ska sola solarium imorrn och då finns det en våg i omklädningsrummet.. får använda det.. jag måste veta om jag gått upp eller ner, helst ner...

Av anonymous - 21 maj 2008 15:05

näe fy fan. idag har inte varit bra... dagen började med att proppa i sig 1/2 påse ostkrokar för att sedan spy upp dom.. göra sig klar för skolan, åka dit, få reda på att man fick g på nationella i matte, lyssna på ett infomöte, sen lunch.. och sen är man så jävla fucking less så man åker hem.. men innan man åker hem stannar man på ica och köper: glass, kroketter, sås, en cola etc... fy fan.. så nu har man svullat i sig typ allt, och spytt upp så klart :/ uschuschuschuschusch fan vad jag hata allt och alla.. dagen kommer nog inte bli bättre.. klockan är typ 3 och det är typ 8 timmar kvar innan man kan börja tänka på att sova.. fuck.. jag har en känsla av att dagen kommer bli mkt, mkt, mkt, mkt värre..

.

.

.

.

.

.

.

.

gemma ward <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 

Av anonymous - 20 maj 2008 23:40

fan va fort tiden har gått.. snart är det sommarlov och det känns som om skolan nyss startade.. och jag har inte alls gått ner så mkt som jag velat.. i sommar måste jag fan ligga i.. jag kan inte hålla på så här längre.. jag fattar inte vad som är fel på mej (förutom allt) fan, måste sova snart om man ska komma upp imorrn.. har prov.. åsså måste jag duscha imorrn..fan va less... jag vill vara ledig en dag.. ja orkar inte gå varje dag, jag är så fucking jävla utmattad.. jag orkar inte.. jag vill bara sova en dag, länge, tills jag somnar av mej själv...

.

.

.

.

.

.

cute legs 

Av anonymous - 18 maj 2008 16:59

idag är det söndag.. måndag imorrn igen då.. de blev dricka fre och lör :) tur att man dricker hb så man slipper bakfyllan iaf.. det är billgt, smakar okej som grogg och ingen bakfylla.. haha :P fast fan va ångest jag har av groggvirket... och stripsen.. usch.. fan jävla fylle mat.. fuck.. strulade med den där killen igen.. fast de kmr inte bli ngt förhållande här inte.. om de blir ngt så blir de typ "friends with benefits" haha fast vi får se vad som händer.. vi hade nästan sex igår (ja sov hos han) jag var full men ändå hatar jag min kropp.. åsså är jag rädd att jag kommer göra ngt pinsamt(och att de kmr göra ont) jag har inte haft sex på typ 2 år.. och de var med mitt ex, och vi hade sex typ 2-3 ggr.. fan va nervös jag är.. omg.. shit.. ngn som vill ge mej lite advice?? haha ;P ocg jag har världens sugmärke på typ nyckelbenet.. fan, alla kmr skratta åt mej.. ja har fan inte haft ett sugmärke på ca 3 år, sen i 8an.. haha fan va fjortis med sugmärken..


anyway.. va fan ska jag göra imorrn?? jag känner mej så jävla äcklig, ful, fet etc..  men jag måste gå imorrn på skolan.. fan.. varför är jag så jävla äcklig?? jag borde inte ens vara tillåten in på skolan, jag är för ful för att visa mej ute bland folk.. men på ett sätt vill inte jag låta detta stoppa mina chanser att få bra betyg. de e synd som fan att man inte kan gå gymnasiet på distans, alltså från hemmet..

.

.

.

.

.

.

.

.

.


gorgeous låt 

Av anonymous - 15 maj 2008 19:08

just nu hatar jag skolan.. eller jag hatar mest att det är så jävla mkt folk hela tiden.. jag får panik när jag vet att jag ser ut som hejkomochhjälpmej och det känns som att alla kollar på mej och viskar om hur ful, äcklig och tjock jag är.. jag står inte ut.. jävla sepe man är.. suck.. fan att man måste ha sån jävla ångest att man inte ens kan åka på ica utan att stå framför spegeln i minst 1 timme, på en bra dag.. om det är en dålig kommer man aldrig iväg efter att ha spenderat 3 timmar framför spegelbilden.. fan va less jag är på allt.. jag önskar att jag kunde somna ikväll och vakna upp imorrn och vara perfekt.. smal, perfekt hår, hy, allt. men de kommer inte hända så det är bara att fortsätta att vara olycklig till den dagen jag gått ner till minst 40 kg.. det är bara att kämpa på antar jag, finns inte så mkt annat man kan göra än att svälta, hetsa, spy osv.. eller man kan ju helst hoppa över hetsen och bara svälta och spy när det behövs. önskar att de vore så väl..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Jag älskar denna låten <3<3

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards