Alla inlägg under mars 2008

wii

Av anonymous - 19 mars 2008 21:47

snart bär det av.. ses snart då!!

wish me luck (om att inte gå upp 182349145832793 kg)

har packat allt och väntar nu på att klockan ska gå fortare.. är inte nervös men jävligt otålig.. skulle egentligen ut ikväll innan men har ångrat mej, orkar inte, är helt slut i kroppen.. somnade 11 igår.. och jag sov 2 timmar när jag kom hem fast jag är ändå trött...


jag kommer nog sms blogga en del.. haha!!

aja, ska dra nu, sova lite grann innan vi ska åka.. bilen åker kl 2, ska vara vaken hela vägen och sen kan jag inte sova innan kl 13.. så det blir dygna idag då..




..

Av anonymous - 18 mars 2008 20:30

att göra när jag kommit hem:

  • ringa vårdcentral och fråga om medicin under 18 år + kanske beställa tid
  • ringa till dietist
  • flytta till mamma
  • kolla med mamma om fasta*


-------------------------------------------------------------------------------------
lägger säkert till mer senare

-------------------------------------------------------------------------------------



*jag är inte underviktig, är i övre normal och hon vet att jag vill gå ner, det var hon som förslog mej om detta :P ska prata med henne efter jag flyttat dit..


i like 

Av anonymous - 18 mars 2008 20:20

antar att det är dags för det.. far imorgon natt så det kanske är dags :P

har ingen aning om vad jag ska packa.. ska va borta i 10 dar, kmr nog ta med mig för mkt grejjor som vanligt..måste ladda mobilen så jag kan skicka massa bloggsms.. kmr nog inte vara på datorn så mkt under resan, isåfall på morgon när dom jobbar lr nåt.. jaja vi får se.. väskan får väga 23 kg så de e nog lungt.. hem kanske det är värre.. får ta med mej en xtra väska som man kan checka in då..

måste fixa handbagaget också.. alla vätskor i 100ml flaskor/behållare + att alla sånna måste ligga i en stängd ziplock påse.. suck.. fan va jobbigt det ska vara att åka ett jävla flygplan.. åsså har jag köpt slip-in tofflor eftrsm man måste av med skorna i varje kontroll.. suck igen.. fan va jobbigt, men de kmr va värt det!! herregud va skönt de ska bli, längtar verkligen.. fast inte till maten dock, den kan jag mer än gärna slippa..


aja, ska väl gå och titta på hockey.. suck.. finns inget annat att göra.. 


i like 

Av anonymous - 17 mars 2008 22:27

inte så mkt att skriva om så det får bli en gammal låt ist..


Ace Of Base - C'est La Vie 

Av anonymous - 17 mars 2008 17:59

idag.. skulle egentligen ha hållt tal ju.. men ickesanicke.. gick på stan från 12 till 3 ist med kompisar.. mer social iaf, de e ju bra.. fast skulle nog behöva gå på skolan.. imorrn och på onsdag blir det hela dagarna.. det måste bli det, annars kommer man bli kallad till kuratorn eller nåt för hög frånvaro.. jippi..


när jag kommer hem från resan ska jag ta kontakt med läkare, ska kolla om jag kan få medecin mot ångest, ngt lugnande lr nåt sånt.. jaja, det är 2 veckor kvar tills jag kommer hem.. har tid att fundera på det senare..

Av anonymous - 16 mars 2008 21:03

mjo, jag har bestämt mej, jag ska bli mer social.. gå på stan efter skolan, hitta på saker på helgerna etc. för om jag är det är det kanske jag kan bli lite mer kompis än bara klasskompis.. det kanske gör att jag inte hetsäter så mkt också.. 


att göra imorrn:

get up

survive

go back to bed 

Av anonymous - 16 mars 2008 19:56

suck.. vikten imorse låg på 59.5 inte ner så mkt som jag vill.. jag vill helst gå ner 3kg per dag.. minst.. men det kmr inte hända.. så får ta små steg i taget, en dag i taget, inte ge upp.. jag ska bli smal.. jag måste bli smal..

sitter och kollar på bilder sen i fredags och dör av pinsamhet.. hur i helvete kan man se ut som jag?? hur i helvete kan jag se ut som jag och visa mej ute i verkligheten?? jag borde gå under jord, gå ner 20 kg och sen komma upp igen..


ska till usa på påsklovet.. åker på torsdag, till usa(!!!) , omg fetaste landet i hela världen.. hur ska jag kunna gå ner i vikt där.. eller viktigare, hur ska jag kunna INTE gå UPP i vikt.. fan.. får väl bli ännu mer hat mot mej själv efter jag kommit hem.. men det får jag ta tag i då..


nu ska jag försöka att duscha.. bara det att ångesten över att se mej själv utan kläder gör mej helt jävla galen.. jag tål inte att se min kropp.. jag måste verkligen gå ner i vikt.. ångesten tar över mej.. okej, måste göra ett försök nu.. see ya..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards