Alla inlägg den 6 mars 2008

.

Av anonymous - 6 mars 2008 16:36

okej,  jag tog en dusch.. hade ganska mkt panik innan och efter.. men mår bättre nu, tror jag.. iaf inte lika mkt panik som förut..

sitter här nu och försöker att tänka ut en diet som jag kan hålla mej till, som funkar och som föräldrarna inte blir misstänkta över... typ atkins kanske.. vad tkr ni?? ge mej tips på ngn diet som funkar.. jag behöver ngn som funkar annar bara hestäter jag och spyr.. vill inte leva med bulimi längre.. jag har inte spytt på ngra dagar men jag fortsätter ändå att hetsäta.. åhh.. jag är kanske är ämnad till att leva fet, ful och olycklig.. hoppet är ute för mej..

Av anonymous - 6 mars 2008 13:12

då är det dags igen.. jag måste duscha, men jag vill inte titta på min kropp, jag tål den inte.. åhh...

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

Av anonymous - 6 mars 2008 00:24

har tänkt på att pröva den, det sägs att man får bra energi iaf.. det är nåt jag skulle behöva..


LÄNK TILL DIETEN


10 glas vatten varje dag och INGEN alkohol


Dag Ett: Obergränsat med frukt. Alla frukter utom bananer


Dag Två: Obergränsat med grönsaker. Du kan även äta en en potatis till frukost.

Dag Tre: Obegränsat med frukter och grönsaker. Inga bananer, ingen potatis.


Dag Fyra: Bananer och mjölk. Upp till 8 bananer och 3 glas mjölk. Och speciasoppa (se nedan).


Dag Fem: Kött och tomater. Ät 2 st 280g köttbitar , kombinera med 6 hela tomater. Drick två extra glas vatten.


Dag Sex: Obergränsat med kött och grönsaker.


Dag Sju: Brunt ris, frukt juicer och grönsaker


------------------------------------------------------------------------------------


Soppa:

8 dl vatten, 6 lökar, grön paprika, hela tomater, 1 kålhuvud, 1 bunt selleri och olika kryddor.


Drycker under dieten:

Vatten (smaksatt med citrol/lime är okej

Bubbelvatten

Svart Kaffe (Inge socker, mjölk eller grädde)

Svart Te

Inget annat förutom frukt juicer under dag sju. Inga frukt juicer före dag sju.


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards