Alla inlägg den 15 mars 2008

Av anonymous - 15 mars 2008 17:55

thinspo quotes










Av anonymous - 15 mars 2008 16:53

igår, ja, det var väl kul.. från början och på slutet var det kul.. i början så var vi typ 10 tjejer som åt pizza (iewiewiew) och fixade oss och så.. sen kom de lite folk (jag kände typ ingen av dom) så vi hade lite kul sen kom ännu fler (kände typ ingen där heller) åsså kom ännu fler(kände ingen heller) sen så drog vi och åkte lite bil.. det var kul!! satt 4st i baksäte, jävligt trångt med mitt stora ass :/ vi satt två tjejer i mitten(jag till vänster) och 2 killar på kanterna.. vi satt o skoja å hade kul.. sen la killen längst ut till höger sin arm om mej och den andra tjejen.. så sen hamnade vi hand i hand(med min arm böjd uppåt som om jag skulle fixa håret).. haha, han är as-söt(!!) men han hade nog bara kul, han menade nog inget.. why would he?? tror inte att han gilla mej, att han skulle välja mej över den andra smala, snygga, perfekta tjejen är inte så troligt.. förresten så kmr jag nog inte träffa han igen.. när då?? på fest lr?? som jag går på typ en ggn om året.. näe, ska inte skaffa kille förrns jag har gått ner till minst 45 kg.. så kan jag börja tänka på det..


och en kompis blev ganska full och när hon skulle spy (jag hjälpte till att hålla upp hår och sånt) så sa hon 'åhh, du fattar inte hur jobbigt detta är, jag gör detta varjedag när jag kmr hem från skolan(spy alltså)'.. kul, inte fan ska man få va ensam om ngnting.. fast detta har nog fått mej mer motiverad till att gå ner i vikt..  hon har typ bmi på 17, klart folk skulle tro henne om hon har en äs.. mej skulle dom bara skratta åt... jag måste gå ner i vikt nu.. inge mera hetsätning och inge mera ätning.. jag ska bli smal.. jag måste bli smal.. 


gammal goding 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards