Alla inlägg under februari 2008

Av anonymous - 29 februari 2008 23:18

Av anonymous - 29 februari 2008 23:00

jag tycker inte att jag har en ätstörning.. jo, jag spyr nån gång ibland men jag förknippar ätstörningar med smala människor.. ja, jag vet att alla inte är smala.. men ändå.. jag erkänner att jag har ett konstigt förhållande till mat men någon äs.. nejdå.. jag har inget problem.. alla tjejer har ju vrängd kroppsbild.. vad gör mej annorlunda?? jag är bara en i mängden.. men jag vill inte vara en i mängden, jag vill vara en individ, jag vill vara någon..


okej, jag har ingen aning om vad jag nyss skrev..




kommentera gärna..


connie talbot

.

Av anonymous - 29 februari 2008 21:05

okej, bara ett litet inlägg..


vill berätta att jag aldrig tittar på melodifestivalen men när jag kollade runt på youtube så såg jag detta klipp.. björn gustavsson.. han är så jävla cool :D haha

Av anonymous - 28 februari 2008 22:11

7.30 - klev upp för att städa innan städtanten kom

9.00 - gå till bussen

10.00 - börja jobba

17.00 - sluta jobba

19.00 - hetsäta och spy

22.00 - panik inför att duscha..


mjo, detta är typ min dag.. jag var tvungen att städa innan städtanten kom, vill inte att hon ska rota i mina grejjor.. japp, jag hetsåt på godis, sen spydde, i know, skitsmart.. vikten låg på 58.5 kg imorse.. lär juh ligga på 190 ikväll..

ska försöka att ta mej in i duschen.. lär juh få gå runt i mörkret för att inte kunna se mej själv.. det blir nog lite svårare att inte kunna 'känna' mej själv.. jag kan känna hur mina lår tar emot varann, hur mitt armfläsk dallrar, hur min mage dallrar.. hur ALLT dallrar.. usch usch usch usch usch usch usch.. jag tål inte mej..


en bättre version på boten anna 

Av anonymous - 27 februari 2008 23:13

idag har gått nja.. jobbade idag, det gick ganska fort.. har gått runt i gallerian 4 varv.. ca 4 km.. ganska bra.. först 2 varv på lunchen sen sen 1 gång till pressbyrån för att handla frimärken och sen en sista gång för att slänga sopor.. bra med lite motion.. har spytt en gång idag dock, men jag var tvungen.. ångesten blev för stark.. imorrn är det näst sista dagen på apu'n :D :D :D najs, bara imorrn och på fredag kvar sen e det lov!!


va fan ska jag göra på lovet då?? troligtvis sitta hemma och ruttna...jippi, kul liv man har.. eller inte.. kul kul kul kul kul kul kul...




i'm a disaster but not beautiful

i'm a disaster but not beautiful


Av anonymous - 27 februari 2008 08:53

jag vet inte hur jag ska ta mej igenom denna dag.. känner mig fet, äcklig, ful, ovärdig.. usch.. men får tänka på att det bara är 3 dagar kvar, 21 timmar kvar, 1260 minuter kvar..
åhh.. hur ska jag klara av detta utan att sluta i en ångestattack?? suck..



önska mej lycka till 

Av anonymous - 27 februari 2008 07:43

klicka HÄR för filmen

Av anonymous - 27 februari 2008 00:13

jo, det är väl dag nu, måste upp och duscha innan apu'n imorrn.. måste gå till bussen 9.10 så kliva upp vid 7.30 usch.. ja, nu måste jag stänga av tv'n och sova.. nu är det bara 3 dagar kvar på apu'n sen är det lov i en vecka.. fast jag ska jobba denna helg plus nästa helg.. men jag behöver pengarna.. okej, sova.







Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards