Alla inlägg den 24 februari 2008

Av anonymous - 24 februari 2008 23:06

tårarna, dom bara rinner och rinner.. det finns inget som kan få stopp på dom.. allt jag tittar på på tv'n handlar om nåt dåligt.. nyss kollat på wallander, jahapp, den handlade om droger, våldtäckter, självmord, ätstörningar etc.. kul, kul, kul.. eller inte..


jaja, ska kolla på I'm a child anorexic nu och gråta lite mer.. tårarna kanske tar slut nån gång.. de måste juh dom.. 



bild från the best little girl in the world: (dålig kvalitet, i know)

Av anonymous - 24 februari 2008 20:21

sitter och tittar på life of ryan på mtv..

och alla är sä jälva nära sina syskon, dom kan prata om allt, dom gör massa saker tsm och massa annat.. fan, jag har aldrig haft nån att prata med, jag har inte haft nån nära kompis.. ingen.. jag har inga nära kompisar.. jag har klasskamrater, det är allt.. jag sitter varje kväll hemma, varje helg, hela tiden.. jag blir galen av att vara ensam men jag vet inte hur man är normal.. jag kan inte möta ny människor för jag vet inte hur man har en konversation.. eller jag vet hur men när det blir tyst så vet inte jag vad jag ska säga.. annat folk har kanske massa frågor i huvudet men i mitt huvve står det stilla, det är blankt, så det blir bara en pinsam tystnad och folk går till ngn annan. plus att jag inte kan lita på nån.. jag tror alltid att alla ljuger för mig, att dom kommer att svika mej.. det har hänt förut och jag vill inte ta chansen att det händer igen, då är jag hellre själv (tror jag iaf :/) jag vet inte, jag vill inte vara ensam men jag kan inte lita på nån, inte ens mig själv... jag vill inte vara ensam men vem vill spendera tid med mig?? inte ens jag vill det..

Av anonymous - 24 februari 2008 10:30

jo, dom senaste dagarna har varit dåliga..

jag har gått upp i vikt som har gjort att jag mår dåligare och hetsat mer och det har lett till att jag mått ännu dåligare och sen hetsat osv. det går bara runt runt runt.. och nu hittar jag inte limmet.. suck.. ingenting går bra just nu.. känns som om hela världen är emot mig.. ingenting går bra.. har tittat på massa filmer om äs och det gör mej ännu mera deprimerad, men ändå kan jag inte sluta titta på dom..


klicka HÄR för länk till 'the best little girl in the world'


vet inte mer vad jag ska skriva.. det finns inte så mkt att skriva om.. suck..



en bild värd att tänka på.. :P



Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards