Alla inlägg den 22 februari 2008

Av anonymous - 22 februari 2008 20:40

jag funderar på att ta kontakt med bup igen.. kolla om jag kan få nån tid att prata med nån om min dåliga självbild.. om jag kan få prata med någon som kan hjälpa mej att bygga upp självkänsla.. men jag tror inte att jag kommer att få någon tid, det finns ju massor av andra ungdomar som har större problem än mina ätproblem och min självbild..  vet inte om jag vågar gå dit heller, känns som att jag inte har nåt problem.. ja, jag tycker ine om min kropp och jag spyr ibland.. okej, ingen tycker om sin kropp och det där med att spy, det har väl dom flesta gjort.. jag vet att jag har ett problem men detta problem är nog inte lika stort som andra ungdomar har, som jag hade förut, jag skärde mej, tänkte på självmord hela tiden, det vanliga.. vad jag vill komma fram till är att mina ätproblem är nog inte lika allvarliga som självmordtankar..


okej, ge mej svar på hur jag ska göra.. plz!! jag vet inte hur jag ska göra... 

Av anonymous - 22 februari 2008 20:19

Utmaning om film

Supposedly if you've seen over 80 movies, you have no life. Mark the ones you've seen. There are 200 movies on this list.


[ ] Rocky Horror Picture Show

[X] Grease

[X] Pirates of the Caribbean

[ ] Boondock Saints

[X] The Mexican

[ ] Fight Club

[X] Starsky and Hutch

[ ] Neverending Story

[ ] Blazing Saddles

[ ] Airplane

Total: 4


[ ] The Princess Bride

[ ] AnchorMan: The Legend of Ron Burgandy

[X] Napoleon Dynamite

[ ] Labyrinth

[X] Saw

[X] Saw II

[ ] White Noise

[ ] White Oleander

[X] Anger Management

[ ] 50 First Dates

Total: 4


[X] Scream

[X] Scream 2

[X] Scream 3

[X] Scary Movie

[X] Scary Movie 2

[X] Scary Movie 3

[X] American Pie

[X] American Pie 2

[ ] American Wedding

[ ] American Pie Band Camp

Total:8


[X] Harry Potter

[X] Harry Potter 2

[X] Harry Potter 3

[X] Harry Potter 4

[ ] Resident Evil

[ ] Resident Evil 2

[X] The Wedding Singer

[ ] Little Black Book

[X] The Village

[X] Lilo & Stitch

[ ] Lilo & Stitch 2: Stitch has a Glitch

Total: 7


[X] Finding Nemo

[ ] Finding Neverland

[ ] Signs

[X] The Grinch

[ ] Texas Chainsaw Massacre

[ ] White Chicks

[X] Butterfly Effect

[X] 13 Going on 30

[X] I, Robot 

Total: 5


[X] Dodgeball: A True Underdog Story

[ ] Universal Soldier

[ ] A Series Of Unfortunate Events

[X] Along Came Polly

[ ] Deep Impact

[X] KingPin

[X] Never Been Kissed

[X] Meet The Parents

[X] Meet the Fockers

[ ] Eight Crazy Nights

[X] Joe Dirt

Total: 7


[ ] A Cinderella Story

[ ] The Terminal

[X] The Lizzie McGuire Movie

[ ] Passport to Paris

[X] Dumb & Dumber

[X] Dumb & Dumberer - that was a mistake!

[ ] Final Destination

[ ] Final Destination 2

[ ] Final Destination 3

[ ] Halloween

[X] The Ring

[X] The Ring 2

Total: 5


[ ] Harold & Kumar Go To White Castle

[ ] Practical Magic

[X] Chicago

[X] Ghost Ship

[ ] From Hell

[ ] Hellboy

[X] Secret Window

[X] The Whole Nine Yards

Total: 4


[ ] Troy

[X] The Day After Tomorrow

[ ] Child's Play

[ ] Seed of Chucky

[ ] Bride of Chucky

[X] Ten Things I Hate About You

[ ] Just Married

[X] Gothica

[ ] Nightmare on Elm Street

[ ] Sixteen Candles

[X] Remember the Titans

[X]Coach Carter

Total: 5


[X] Bad Boys 2

[ ] Joy Ride

[ ] Seven

[X] Ocean's Eleven

[X] Ocean's Twelve

[ ] Identity

[ ] Lone Star

[ ] Bedazzled

[ ] Predator I

[ ] Predator II

Total: 3


[X] Independence Day

[ ] Cujo

[ ] A Bronx Tale

[ ] Darkness Falls

[ ] Christine

[X] ET

[ ] Children of the Corn

[ ] My Boss' Daughter

[X] Maid in Manhattan

[ ] Frailty

Total: 3


[ ] Best Bet

[X] How to Lose a Guy in 10 Days

[X] She's All That

[ ] Calendar Girls

[ ] Sideways

[X] Mars Attacks

[ ] Event Horizon

[ ] Ever After

[X] Forrest Gump

[ ] Big Trouble in Little China

Total:4


[ ] X-Men

[ ] X2

[X] Spider-Man

[X] Spider-Man 2

[ ] Sky High

[ ] Jeepers Creepers

[ ] Jeepers Creepers 2

[X] Catch Me If You Can

[ ] The Others

[X] Freaky Friday

[ ] Reign of Fire

[ ] Cruel Intentions

[ ] Cruel Intentions 2

[X] The Hot Chick

Total: 5


[ ] Swimfan

[ ] Miracle

[ ] Old School

[X] The Notebook

[ ] K-Pax

[X] Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

[X] Lord of the Rings: The Two Towers

[X] Lord of the Rings: The Return of the King

[ ] Walk to remember

[X] Boogeyman

Total:5


[X] Hitch

[ ] The Fifth Element

[X] Star Wars Episode I The Phantom Menace

[X] Star Wars Episode II Attack of The Clones

[X] Star Wars Episode III Revenge of The Sith

[X] Star Wars Episode IV A New Hope

[X] Star Wars Episode V The Empire Strikes Back

[X] Star Wars Episode VI Return of The Jedi

[ ] Troop Beverly Hills

[ ] Swimming with Sharks

Total: 7


[X] Air Force One

[ ] For Richer or Poorer

[ ] Transporter

[ ] Transporter 2

[ ] People Under the Stairs

[ ] Blue Velvet

[X] Sound of Music

[ ] Parent Trap Re-make

[X] The Birds

[X] The Terminator

[X] Terminator-2

[ ] T-3

Total: 5


[ ] Empire Records

[ ] SLC Punk

[ ] Meet Joe Black

[ ] Nightmare Before Christmas

[X] The Silence of the Lambs

[X] Sleepy Hollow

[ ] I Heart Huckabees

[ ] 24 Hour Party People

[ ] Blood In Blood Out

Total: 2


[X] Thirteen

[ ] Manic

[X] American History X

[X] Deep Blue Sea

[X] George of the Jungle

[ ] Canadian Bacon

[ ] How High

[ ] The Jacket

[ ] My little pony 1986

Total: 4


[ ] Road to perdition

[ ] Jesus Christ Superstar

[ ] Rent

[X] Mulan

[ ] Mulan 2

[X] Lion king

[X] Lion King 2

[X] Legally blonde

[X] Legally blonde 2

[X] Pink Panther

Total: 6


Mitt resultat: 93/200!

yep, jag har inget liv.. 

Av anonymous - 22 februari 2008 20:15

Test: Hur dum är du?


(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat.

(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat.

( ) du har gått in i en glasdörr.

( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig.

(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig.

summa: 3


( ) du har sprungit in i ett träd.

( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.

(x) du testade precis om du klarade det.

(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat.

(x) ditt hår är/ har varit blont.

(x) folk har kallat dig långsam.

summa: 4


(x) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger.

(x) du har nån gång somnat på en lektion.

(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.

( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig.

(x) du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal.

summa: 4


( ) du har ätit en insekt utan tvång när jag var liten/mindre.

( ) du gör detta testet när du borde göra nånting viktigt.

(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka.

(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan.

summa: 2


(x) du råkar göra sönder väldigt många saker.

(x) du har trillat av stolen då den stått helt still.

(x) du använder ordet ''eh'' väldigt många gånger om dagen.

summa: 3


Totalt: 16


18 eller mindre betyder att du inte är dum...

Av anonymous - 22 februari 2008 12:38

sitter nu och äter lunch på donken :( har inte pengar till nåt annat och om jag inte äter kommer jag att svimma... Jag är svag!!!

Av anonymous - 22 februari 2008 08:08

jaha, nu är de dags igen.. idag är det fredag.. folk på apu'n kommer att fråga om det blir fest ikväll, å jag kommer ljuga 'kanske, vem vet' som vanligt.. fast jag vet att det inte kommer bli fest.. jag är för fet för att gå på fest..


jaja, men nu är det dags att ta på mej kläder igen, jag hatar detta, jag har typ inga kläder så det känns som om jag går i samma kläder hela tiden.. och jag kan inte ha kläder med massa märken på, från andra affärer alltså, jag måste typ ha neutrala kläder.. åsså måste jag ha kläder som täcker min tatuering och mina ärr.. så jag kan inte ha urringat eller kortärmat.. suck.. 


och jag har inte fått någon tid till ortopeden denna vecka heller.. fan, skulle inte förvåna mej om jag får en tid då jag är bortrest, åsså kan jag inte så, åsså måste jag vänta i 3 månader till.. GAHHH!!! 



älskar denna låten och videon.. (+ att haley är snygg och smal!!)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards