Alla inlägg den 3 februari 2008

Av anonymous - 3 februari 2008 20:26

ahapp.. en ny vecka =(

orkar inte, tror jag ska ta ledigt imorrn och gå på stan och handla kläder istället.. mm, mamma kmr troligen släppa av mig vid skolan så jag får väl vänta tills hon har åkt åsså får jag gå... eller??? fan de låter krångligt.. undra undra undra.. om jag kan få henne att släppa av mig vid bussen i stan så kan jag gå mot bussarna och sen när hon åkt kan jag gå av.. hmm... måste tänka på det.. jag skulle behöva köpa massor av grejer.. framförallt kläder, typ t-shirtar och tjocktröjor.. ska snart ut på apu, man kan väl iaf försöka se okej ut då... okej, men pappa åker bort på onsdag natt/kväll så på torsdag skulle jag kunna åka på stan.. najs =) men vi får se.. tänker iaf föra över pengar till kortet ikväll utifall jag bestämmer mig för att gå imorrn.. och påonsdag får jag 2000:- spänn till att handla mat för (haha) fast då kan jag handla för dom imorrn och sen gå till banken och sätta in pengarna.. fan, allt talar för att jag ska åka och shoppa på torsdag men jag vill shoppa imorrn... fan.. ångest.. åsså ska jag boka spa men vet inte vilka behandlingar jag vill ha..fan, ska kolla de nu... puss hejjs

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards