Alla inlägg under oktober 2008

Av anonymous - 27 oktober 2008 19:11

fortfarande yr, fortfarande illamående, fortfarande ont i huvudet, fortfarande svag.


vad fan äre för fel på mig??? jag orkar inte må så här, jag blir galen..

nån som har förslag på vad som pågår med mig??

Av anonymous - 27 oktober 2008 15:51

jag mår så jävla dåligt, jag har ont i huvvet, jag är yr, jag mår illa.. blääääääääääää jag vet inte vad som är fel..  och det enda som får mig att må bättre är att äta, men efter typ en halvtimme mår jag lika illa igen, jag lär gå upp typ 40 kg idag.. jag hoppas verkligen att det gå över snart, jag hatar att må så här och jag måste vara bättre tills onsdag, jag, boyfriend och några kompisar ska åka till en stuga som vi hyrt:) as mysigt och jag vill vara frisk... fast jag grämer mig för all mat:/  


jag hatar att vara sjuk, eller det kan vara skönt att vara sjuk men jag hatar att må illa och vara yr...

Av anonymous - 25 oktober 2008 16:46

ska vara med kompisar ikväll och ha "myskväll" alltså massa chips etc.. usch, varför kan man inte ha mys utan massa äckelmat??!!??  åååååååhhhhhhhhhh!

Av anonymous - 24 oktober 2008 23:17

jag är less på allt, mest på mig.. jag är så jävla misslyckad..

Av anonymous - 24 oktober 2008 11:02

jag har varit ensam sen igår eftermiddag, pojkvän for till en polare i en annan stad, men jag har inte orkar uppdaterat, jag känner mig så tom.. och jag känner att min kropp har vant sig med mat igen, jag är konstant hungrig :/ blä, jag känner mig så jävla äcklig...


idag är det sista dagen på skolan innan lovet men det är fn-dag med massa aktiviteter och jag känner inte för det.. så jag ska gå på stan istället och inhandla lite kläder, för det känns som att jag använder samma kläder hela tiden..


på återseende..

Av anonymous - 22 oktober 2008 08:13

fan vad skönt det var att sova ensam.. vikten är plus, massa plus.. :( jag måste återfå kontrollen, jag måste kunna säga nej till boyfriend..


jag sitter och tittar på house nu men jag måste hoppa in i duschen.. 

Av anonymous - 21 oktober 2008 20:53

jag sover hemma ensam ikväll.. skönt :)

orkar inte skriva.. jag är så jävla less på allt.. 

Av anonymous - 15 oktober 2008 23:50

sover hos boyfriend inatt.. hade helst velat sovit hemma.. men jag vill inte säga eller göra nåt så han blir arg eller besviken på mig..


jag kommer hem imorrn igen.. ska städa lägenheten totalt, ägaren kommer hem på fredag.. och allt måste vara tbx där det stod.. oh fuck, det är kört..


vikt=ingen aning.. :/

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards