Alla inlägg under juni 2008

Av anonymous - 30 juni 2008 23:49

ångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångest


.


.


.


jag orkar inte längre.. jag går mig på nerverna, jag orkar bara inte längre..

vad fan ska jag göra för att orka med?? tell me.. jag orkar inte med ångesten..

men jag måste orka.. jag måste.. vet inte hur dock.. måste hitta något sätt..


.


Att göra imorrn:

08.00 kliva upp/duscha osv.

10.10 gå till bussen

11.00 börja jobba

19.30 sluta jobba

Av anonymous - 30 juni 2008 22:41

jag har jobbat idag.. 8.5 timmar.... fan va jobbigt.. jag har så jävla ont i benen och ryggen.. det värker även när jag sitter ner.. :( jag ska jobba imorrn också.. 8.5 timmar då också.. åhh, jag kommer vara helt död imorrn kväll också.. jag har klivit upp kl 8 varje morgon flera dagar nu och jag är helt jävla sepe less i kroppen, jag vill sova ut en morgon.. bara en sovmorgon iaf..


.


varje gång jag loggar in på msn ser jag hans namn med hans tjejs namn och ett <3

fan, jag får världens panikattack så fort jag tänker på det.. jag kan knappt andas.. jag sitter och lyssnar på Rihanna med Take a Bow men jag får ångest av den..

jag önskar att det fanns ngn som ville stå utaför min dörr och be om ursäkt...


varför måste jag vara så ful att ingen vill veta av mig?? jag avskyr synen i spegeln


Av anonymous - 29 juni 2008 22:35

idag har gått helt åt helvete.. usch.. jag lär säkert väga minst 60.7 imorrn bitti.. usch... jag äcklar mig själv.. nu har killen som dissade mig för att hans kompis var nere skaffat en tjej.. se där.. han dissade mig för att jag är så jävla äcklig..

hur fan kan jag se ut som jag gör.. jag ska fan bli smal och snygg för att visa han..

jag ska fan visa han att jag kan bli smal och snygg.. att jag kan.. :'( :'( :'( :'( :'( :'(


.


.


.


fan, jag är så jävla less.. fan fan fan fan.. detta är precis vad jag behövde.. not...

Av anonymous - 29 juni 2008 08:45

mål 1 = 59 kg - bmi 23,9 [ ]

mål 2 = 56 kg - bmi 22,7 [ ]

mål 3 = 54 kg - bmi 21,9 [ ]

mål 4 = 52 kg - bmi 21,1 [ ]

mål 5 = 49 kg - bmi 19,9 [ ]

mål 6 = 46 kg - bmi 18,7 [ ]

mål 7 = 44 kg - bmi 17,9 [ ]

mål 8 = 42 kg - bmi 17,0 [ ]

mål 9 = 39 kg - bmi 15,8 [ ] 

Av anonymous - 28 juni 2008 23:40

jobbade 11-14, for då till ikea och åt mat, 2 skivor gravad lax =[ for sen och handlade på diverse ställen, åt en mcflurry med daim =[ åkte hem, åt kinesmat.. okej, allt detta hände inte på en halvtimme.. utan på ca 6 timmar..
jag kommer att ha gått upp typ 1 kg tills imorrn.. minst.. usch.. vad i helvete är det för fel på mig?? hur fan kan jag göra så?? hur fan tror jag att jag är värd mat?? jag måste fan ge mig.. jag är inte värd nånting, jag är helt jävla värdelös..



imorrn blir det jobb 11-15 tiden kan variera, beroende på vädret.. sen blir det middag med släkt, potatismos & köttbullar.. men inge köttbullar för mig så de lär väl bli bara potatismos och gurka typ...  jag måste snart sova.. men jag måste vänta på att tvättmaskinen blir klar.. jag håller på att färga kläder.. det är typ en timme kvar.. fan va jobbigt.. jag tror jag ska sova och ställa klockan så får jag kliva upp och fixa klart det.. jag måste sova.. ska upp 7.30/7.45 imorrn.. jobbigt..



 .



 .

 

fan vad less jag är på mig själv.. att jag aldrig kan lära mig.. hate me

...

Av anonymous - 28 juni 2008 21:26

jag antar att det jag behöver ändra på är allt som jag är..

Av anonymous - 27 juni 2008 23:59

jobbade idag, 12-16.. 4 timmar, gick okej.. det är ny tjej där, jag håller på att lära henne lite grejjor, synd bara att jag inte har nån aning om hur man visar folk saker.. jag är verkligen sämst på sånt, jag vet inte vad jag ska säga och jag får ångest, plus att jag måste dölja dessa ångestkänslor.. usch, hatar när det blir så på jobbet, inte lika enkelt att bli av med dom, men är det någonsin enkelt???



det är rätt konstigt, jag har alltid känt mig ensam och jag har längtat efter att bo själv, men nu sitter jag här och känner mig mer ensam än någonsin.. jag har ingen, min kompis ringde och snackade lite, men jag vill ha nån här, någon i min soffa.. bara jag blir smal så kommer nån vilja sitta i min soffa, bara jag blir smal..

det kanske låter som värsta klyschan men jag tror verkligen på det, bara jag blir smal så kommer allting lösa sig... jag hoppas det iallafall, annars vet jag inte.. det är ju sant, vilken kille vill ha en fet tjej?? om två tjejer går förbi ett par killar, en är tjock & en är smal, det behövs inte många gissningar för att veta vilken killarna kollar på..


imorrn blir det jobb 11-15, som jag vet iaf, det beror väl på vädret.. ska jobba några timmar iaf, får väl se hur länge man behövs. det blir nog inte längre än till 15


.


.


.


.


.


.


.



önskar att jag inte var ensam.. vad fan krävs det av mig för att få en kille?? vad fan måste jag ändra på så att ngn vill vara runt mig?? plz tell me 'cause i don't know... seriöst, vad är så jävla fel på mig att ingen vill spendera tid med mig?? ='( när jag blir dissad (rätt ofta) så vägrar folk säga varför.. jag har hört att jag vare för kort (ja det är sant, jag har hört det typ 3-4 ggr), jag har hört att hans kompis är nere för han har gjort slut med sin tjej, jag har hört att det inte är ngt fel på mig, utan de e han (ja eller hur, hur många ggr har man inte hört det.. värsta ursäkten någonsin..) hur jävla svårt kan det vara att säga "jamen de e bara det att du är för ful för mig" eller "men du är för äcklig" eller kanske "oh, hell no, aldrig i hela livet att jag skulle någonsin kunna bli tillsammans som någon så äcklig, ful, fet, jobbig, patetisk tjej som du, never in your life" ='(

är det så jävla mkt att begära?? tell me the truth, i can take it..

Av anonymous - 27 juni 2008 11:11

ska jobba idag.. tjäna lite pengar =] inte så roligt att dom ringde vid 10, då kan jag inte vara där förrns vid 12.. och då tjänar jag mindre.. suck..


ska stå där med den svarta tröjan på och se glad ut.. usch.. varför har jag inte ett annat jobb.. jag ska fan inte jobba där länge till, snart fyller jag 18 och då kan jag söka vilket jobb som helst, och det tänker jag göra..


vikten imorse var 59.5 kg.. usch.. uschuschuschuschuschuschuschuschuschuschusch

idag blir det ingen mat på jobbet, ingenting, bara middagen på resturangen ikväll, fast jag vet inte vart vi ska, hoppas att dom har sallad iaf.. det borde dom ha iaf..


oj, måste springa till bussen.. wish my fat ugly disgusting ass good luck... 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards