Alla inlägg under juni 2008

Av anonymous - 3 juni 2008 07:10

fy fan.. har typ sovit 4 timmar inatt men jag måste till skolan.. ska ha redovisning i engelska.. blä, satt och skrev till typ 2 igår natt.. jag är så jävla trött men imorrn då blir det kanske lite sovmorgon, förhoppningsvis, men det är rätt så mkt kvar i skolan nu dom sista veckorna så man måste typ vara där varje lektion för att inte missa ngt.. fan vad jobbigt.. jag vill ha sommarlov nu, ett sommarlov utan jobb.. synd bara att man ska typ jobba hela sommarn.. blä, fan vad less jag är på att jobba på sommarna, detta blir mitt 4de sommarlov med jobb.. usch, känns som att jag missar ngt i livet.. jag vill inte titta tbx på dessa år och se jobb, jobb, jobb, jobb, jobb och ännu mera jobb.. jag vill vara ledig, vara med kompisar(eller rättare sagt bekanta)... ge mig vila NU.. jag vill bara ligga hemma i ett par dagar och vila upp mig.. fan vad jobbigt..

Av anonymous - 3 juni 2008 01:54

då var det dags för sängen.. är så jävla trött.. inte så mkt har hänt idag, lite skola + handla lite kläder till skolavslutningen.. just nu vill jag bara sjunka igenom marken och aldrig komma upp igen.. har inte snackat ngt med F idag.. han har inga pengar på mobilen men han borde ju iaf kunna dra iväg ett sms från ngn polares mobil om han velat prata med mig, så jag antar att han inte vill prata med mig..

.

.

.

.

THE EVIL CIRCLE 

Av anonymous - 2 juni 2008 11:28

snart dags för skolan igen då.. fan vad less jag är.. jag är fet, ful, äcklig och ensam.. jag vill inte ens sätta min fot utanför dörren, men jag måste ju.. alla tror ju att jag mår "bra".. fan...


jag tror inte att jag är kär i F men om jag spenderade mer tid med honom så skulle jag kunna bli det.. men eftersom jag inte spenderar tid med honom så kommer jag inte bli kär i han och han kommer inte bli kär i mig...


aja, måste dra nu.. fuck.. jag känner mig sååååå jääääääääääääääääävla ful.. blä! 

Av anonymous - 1 juni 2008 23:55

har jobbat 7 timmar idag.. ngt less man är nu då.. killen(vi kan kalla honom F) som jag håller på med vill inte pussa mig inför hans kompis för då blir han avundsjuk.. men gay, för fan.. alltså får jag och F inte pussas bara för att kompisen inte har ngn tjej.. fan vilken pussy till kille jag håller på med.. och varför bryr jag mig ens?? varför börjar jag gilla en kille?? jag har ingen ork till det.. jag orkar fan ingenting.. jag vill bara ha ngn som inte skäms för att vara med mig, någon som tycker om mig.. men som det ser ut nu så kommer det aldrig att hända, jag kommer att vara ensam för alltid.. jag kommer sluta livet som en ensam, tjock, äcklig, fet o ful tant... mina ben gör ont, tänk om man hade haft ngn som kunnat masserat dom.. fan va less jag blir.. btw, F, jag pratade med han i telefonen förut och sa att vi borde hitta på ngt nån gång och svaret jag fick var "ja, de tkr ja me, men jag har inte tid.. jag har en massa som jag måste fixa.."  amen va trevligt att jag kmr typ längst ner på hans lista över viktiga saker.. fan vad less jag är.. jag vill ha ngn att gosa med, jag vill ha ngn att kramas med.. jag vill ha ngn som jag kan hålla handen med, ngn att pussas med.. vem som helst..  fan vad jag känner mig utnyttjad av min kompis (L) hon ringde nu och frågade om jag ville hänga med och handla kläder till en fest i helgen efter skolan imorrn och jag sa "ja" då sa hon "okej, va bra, puss hej" åsså la hon typ på.. alltså tack.. hur kul låter det då?? hur utnyttjad känner jag mig inte då.. får väl kolla med henne imorrn och se om hon säger ngt varför hon sa så, vrfr hon inte sa ngt mer..


.

.

.

.

.

.


.

.

.

.


Rod Stewart - The First Cut Is The Deepest 

Av anonymous - 1 juni 2008 09:46

ja, igår.. efter mång jävla omständigheter kom vi iväg.. och efter ännu fler jävla omständigheter kom vi hem.. typ kl 4... kul att man ska upp och jobba.. ska åka vid typ 10.30 man känner inte sig så jävla snygg nu eller.. man luktar äckel och man känner sig så.. skulle fan ha velat duscha men jag orkar fan inte.. och efter denna kommer man lukta strips efter att ha stått i en liten kioskjävel och gjort strips.. jävla hora... men de e väl bara början på sommaren..  uscha.. jag får fan kväljningar när man kommer in i kiosken.. blä

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards