Alla inlägg den 19 juni 2008

Av anonymous - 19 juni 2008 23:26

kul dag på jobbet idag då :/ det var mkt folk, jag såg ut som ett helvete..

skulle få ett par nya jobbyxor idag och det fanns bara 2 par kvar och ena var för små, så då säger min chef "haha, nu får du se till att inte äta så mycket i sommar, vi har inga större byxor" mhmm, skit kul, fan vad less jag blevdå, t.o.m min chef tkr att jag är tjock.. plus att jag inte kommer att få ngt schema i sommar såjag kommer få gå upp kl 8 dom dagar som är inbokade för att se vad är för väder.. skit kul, trevligt att man inte kommer att kunna planera nånting i sommar..


imorrn är det midsommar, usch, massa mat och annat äckel.. suck.. fan, ska äta middag med lite släkt.. suck.. fan vad less jag är.. fet och less.. trött är jag också, jag har ingen energi, måste gå och sova snart.. ska till farmor imorrn på dan.. blä.

Av anonymous - 19 juni 2008 09:30

snart till jobbet, fy fan, det är fint väder så det lär vara en massa folk där..  varför jobbar jag inte som typ telefon försäljare?? det borde vara ett jobb för mig, förutom att jag hatar att prata i telefon :P va fan, vad vill jag jobba med????



jag blir snart galen av att inte ha en våg.. jag måste till pappa och hämta min, bara det att jag inte har några batterier till den, och jag har typ inga pengar, jag har ca 120 spänn att klara mig på tills den 25te, då får jag lön, den är på typ 300 (om jag har tur) fast sen den sista kommer ju stuidebidraget på 1050:- så då får väl jag köpa batterier, men var fan gör man det?? det finns ju inte såna batterier på ica.. fan, nu måste jag säkert springa runt hela stan för att leta ett par jävla batterier.. 

Av anonymous - 19 juni 2008 07:46

jag ser mig själv i segeln och jag blir äcklad.. jag är fucking disgusting..

Av anonymous - 19 juni 2008 00:10

var på stan med kompisar, dom åt på subway, tur att man inte tål det =)  sen gick vi på stan lite men så fort vi gick förbi en spegel eller ett fönster så tappade jag självförtroendet helt.. fan.. jag ser ut som ett helvete..

sen for vi hem till mig (suck) för att se sex and the city maraton (yay) en kompis skulle egentligen sova här men hon for hem så hon kunde ha sex.. roligt att jag inte får ha sex, vette fan vem som skulle vilja ha sex med mig, inte jag iaf, men nån..  t.ex F.. träffade han idag btw, efter jag hade vare på stan imorse.. det blev en liten stel konversation, typ " hej, hej, är det bra med dig, jodå sj?, jodå, jaha, vad ska du göra då? näe inget sj? ska hem bara, jaha okej, men jag måste gå nu hejdå, hejdå" det är jag i markerat.. fy fan vad är det för jävla fel på mig??


imorrn ska jag jobba så jag måste upp kl 8.. suck, det kmr bli ngt långtråkit i längden att kliva upp kl 8 varje morgon.. måste typ gå och sova vid 12 för att jag ska orka med, så jag måste sova typ nu, helst för 1/2 timme sedan.. aja godnatt

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards