Alla inlägg den 26 juni 2008

Av anonymous - 26 juni 2008 11:20

idag är det torsdag.. roligt.. nej, det händer aldrig någonting kul på torsdagar...

pappa ska komma förbi med batterier när han slutar.. vid typ 2, då slipper jag åka in till stan iaf, jag slipper träffa massa folk.. gahh, jag vill ha batterier nu!!!!!



fan vad ont i magen jag har.. helvete, det bara hugger till :( satan.. aj!



sitter nu och fixar med alla tips&tricks, det är rätt många så det kanske kommer ta sin lilla tid.. men det kommer, jag lovar =] 

Av anonymous - 26 juni 2008 01:00

kom hem vid typ 10.. det blev lite mer kalorier än planerat, det blev många fler kalorier än planerat.. fan vad less jag blir på mig själv. usch, jag blir helt jävla galen på mig själv. för varje dag som går så blir jag mer äcklad av mig själv, för varje timme, varje minut, varje sekund som går så ökar känslorna.. usch..

jag hämtade min våg (:]) ska åka in till stan imorrn och köpa batterier, fan vad less jag är på att åka in till stan.. varför kan dom inte ha såna batterier på ica?


imorrn blir det middag på kvällen med släktingar.. usch, varför all denna mat?? varför måste folk äta hela tiden?? jag blir helt galen på all mat..


nu sitter jag här ensam, ganska skönt faktiskt men ändå jobbigt.. nu sitter jag här med mina tankar istället, vet inte riktigt om det är bättre eller sämre..

allt jag kan tänka på är det jag har stoppat i mig, hur fet jag är, hur äcklig jag är.. fan vad jag önskar att min våg fungerar.. it's driving me crazy.. grrr... imorrn på middagen ska jag fan beställa en sallad, om det finns några, det känns som om det ofta inte finns det.. jag måste kämpa, inge godis, inge chips, inget onyttigt.. sitter just nu och läser massa bloggar och är inne på olika pa sidor.. jag ska försöka att sammanställa massor tips&tricks, det kommer att ta ganska lång tid men det är välbehövt.. iaf i mitt fall... vill ni att jag ska posta dom här när jag är klar???

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards