Alla inlägg den 3 juni 2008

Av anonymous - 3 juni 2008 19:12

idag så började jag kl 9 och slutade vid typ 11 var med ett par kompisar efter skolan men jag hade hellre velat vare ensam och sovit.. är så jävla trött.. jag tror jag ska sätta mig ute i solen och sova lite granna, då kanske man kan bli lite brun också.. vill fan bli brun innan skolan slutar, eller rättare sagt, jag måste bli brun innan skolavslutningen.. och smal... nu blir det fan hårdbantning och solning varje dag.. jag måste fan.. jag ska fan göra F så jävla kåt på mig att han ringer och smsar mig hela fucking jävla tiden.. jag ska fan göra mig attraktiv, jag ska göra så att många killar vill ha mig, jag ska göra så att han vill ha mig..

.

.

.

.

.

.

.

.

------------------------------------------------------------> rösta på min nya omröstning

Av anonymous - 3 juni 2008 07:10

fy fan.. har typ sovit 4 timmar inatt men jag måste till skolan.. ska ha redovisning i engelska.. blä, satt och skrev till typ 2 igår natt.. jag är så jävla trött men imorrn då blir det kanske lite sovmorgon, förhoppningsvis, men det är rätt så mkt kvar i skolan nu dom sista veckorna så man måste typ vara där varje lektion för att inte missa ngt.. fan vad jobbigt.. jag vill ha sommarlov nu, ett sommarlov utan jobb.. synd bara att man ska typ jobba hela sommarn.. blä, fan vad less jag är på att jobba på sommarna, detta blir mitt 4de sommarlov med jobb.. usch, känns som att jag missar ngt i livet.. jag vill inte titta tbx på dessa år och se jobb, jobb, jobb, jobb, jobb och ännu mera jobb.. jag vill vara ledig, vara med kompisar(eller rättare sagt bekanta)... ge mig vila NU.. jag vill bara ligga hemma i ett par dagar och vila upp mig.. fan vad jobbigt..

Av anonymous - 3 juni 2008 01:54

då var det dags för sängen.. är så jävla trött.. inte så mkt har hänt idag, lite skola + handla lite kläder till skolavslutningen.. just nu vill jag bara sjunka igenom marken och aldrig komma upp igen.. har inte snackat ngt med F idag.. han har inga pengar på mobilen men han borde ju iaf kunna dra iväg ett sms från ngn polares mobil om han velat prata med mig, så jag antar att han inte vill prata med mig..

.

.

.

.

THE EVIL CIRCLE 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards