Alla inlägg under augusti 2009

Av anonymous - 31 augusti 2009 23:09

varför är jag så jävla kukigt äcklig? fettttttttto!!!!!!!!!!!!!!!!!!! magen putar ut, jag ser helt seriöst ut som att jag är gravid i 6 månaden. jag vill inte gå på skolan imorrn. jag mår så sjukt dåligt just nu. kill me.


och bästa kompis är sjuk(inte livhotande sjuk utan utseende-ändrande-sjuk) och hennes kille har typ gjort slut med henne(fast dom är fortfarande tillsammans) jag fattar inte varför, jag skulle inte vilja vara tillsammans med en kille som inte vill vara med mig.. men jag är inte henne.. och jag kan inte säga till henne vad jag tycker eftersom hon tar åt sig av allt man säger och "jag har aldrig haft en 'riktig kille' så jag har inget att säga till om".  jag hatar att inte bli tagen på allvar. ingen tar till sig vad jag säger. jag spelar ingen roll. if i were gone tomorrow it wouldn't matter. ingen tar mig seriöst, bara för att jag är fet, jag är ett år efter i skolan, jag inte har nån kille, jag är kort, jag är ful. jag hatar mig själv, alla hatar mig. alla ser ner på mig hela tiden. sjukt jobbigt. jag kan försöka säga nåt flera gånger i skolan utan att nån bryr sig, ingen märker att jag försökt säga nåt, eller att jag slutat prata. ingen kommer någonsin kunna älska mig. ingen vill ens komma så nära mig så dom kan försöka att älska mig. ingen vill ens titta åt mitt håll, dom ser bara det feta, Feta, FEta, FETa, FETA, fula, äckliga yttre, tur det kanske, då slipper dom se mitt fula inre. den ensamma, osäkra flickan inom mig.


förlåt för mitt deprimerande inlägg. förlåt för att ni läste.

Av anonymous - 31 augusti 2009 22:20

gick i skolan tills 12 idag(skönt) och jag har handlat och tvättat idag så ingen vila ändå.. imorrn äre skola 8.30-15.30 suck. jag har ätit massa idag. jag är så jävla fail.. det är ca 40 veckor kvar till studenten, oddsen är att jag borde kunna bli smal.

Av anonymous - 29 augusti 2009 23:21

jag har inget liv, jag bara jobbar, går i skolan och sover.. tog bilen till jobbet, jag blev inte klar förrns 20över.. blir nog bil imorrn med, jag orkar inte att gå, får göra det till veckan istället.. flera undrade om jag skulle med ut idag men jag pallar inte, jag är helt slut i kroppen.. får dra ut nån annan helg men när? ska jobba dom nästa 2 helgerna också.. äh. jag får dra ut ändå, får väl jobba död eller nåt..



åh gud jag blir galen!!!! jävla flugjävel som är runt mig, gud äckel, fan vad irriterande.. nu ska jag se slutet på sagan om ringen och sen ska jag sova. ska upp vid 10 imorrn.. funderar på att åka in lite tidigare till jobbet. vi gjorde så jävla slarvigt ikväll haha. vi var bara 2 som stängde(brukar vara 3 på lördagar) och det var folk ända tills vi stängde så vi hann inte förbereda ett piss.. vi moppade inte ens golvet, det blev bara skit av allt.. och ingen bonus eller nåt. känns som att vi borde få det eftersom vi bara vara 2st i en hel timme med folk hela tiden, inte så jävla enkelt för mig att hålla koll på både grill, dressbord och fritöserna helt själv i en timme medans den andra tjejen stod i kassan. jävla cpchef.. ska fan snacka med han till veckan att jag inte tänker jobba om vi bara är två st..

Av anonymous - 29 augusti 2009 08:35

ska snart till jobbet, vet dock inte om jag ska gå eller ta bilen. jag har gått hela vecka, jag är alldeles slut.. det syns inget på vikten att jag gått 3-6km om dan i en vecka, why not? min ämnesomsättning är sjukt fucked up. ska göra mig klar nu iaf, se vad klockan är när jag är klar, om jag går måste jag gå ca 09.10 och om jag åker bil så kan jag åka ca 09.40 ska jobba 10-20 idag, och imorrn ska jag jobba 11-21. och sen på måndag är det skola. åh vilket underbart liv jag (inte) har..


puss<3

Av anonymous - 27 augusti 2009 23:02

kom hem för ca 40 min sen från jobbet. har inte varit hemma sen 8 imorse. gick från skolan direkt till jobbet och sen tog en promenad hem (eller mer en powerwalk än en promenad) det tog ca30 min att gå hem. det är ca 3 km mellan jobbet och hemmet..


åh jag är så sjukt trött.. imorrn äre skola från 8.30 och sen jobb direkt efter 14-21.30 yayy -.- åh gud vad trött jag är..

Av anonymous - 26 augusti 2009 21:21

har sovit 2 timmar nu på kvällen. och jag mår illa och har ont i huvudet. känns som att jag kommer att spy, jag kan inte andas, jag är alldeles yr.. känner mig otrolig peppad för imorrn. not.

Av anonymous - 26 augusti 2009 14:09

är tillbaks hemma. var en kort dag i skolan idag. imorrn är det dock värre. 8.30-16.45 och sen jobb.. får se hur länge det blir i skolan, det brukar ju oftast vara kortare lektioner första veckan.. och jag ska börja jobba 16 så jag kommer komma ganska sent till jobbet och jag har ingen bil så jag måste gå dit, det tar ca 30min att gå dit(om jag går fort) och sista lektionen börjar 15.30 så jag kommer helt klart komma sent, aldrig att jag skolkar för att jobba på det där jävla pissjobbet. iaf inte första veckan.. och jag slår vad om att jag kommer få skäll imorrn av chefen eftersom att jag är sen, fast jag har sagt till han att jag inte kan börja 16..

Av anonymous - 26 augusti 2009 09:26

gör mig redo för skolan. vet inte alls vad jag ska ha på mig. jag har inga kläder. jag får helt enkelt slänga på mig nåt. längtar nästan till vintern då det är mörkt ute.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards