Alla inlägg under april 2009

Av anonymous - 12 april 2009 22:12

jag har skaffat plåster på um=) och jag kommer åka bort i ca 16-17 dagar så jag kommer inte kunna logga in alls :/

Av anonymous - 7 april 2009 20:36

imorrn ska jag på um och kolla om jag kan få något annat preventivmedel.. jag glömmer alltid att ta mina p-piller..

Av anonymous - 6 april 2009 20:23

på torsdag är det skärstorsdag och då är det utgång. jag vill ha en kille att ligga med, en kille som kan utnyttja mig lite..

Av anonymous - 6 april 2009 19:18

det finns pinsamma bilder på mig sen i fredags, nja inte pinsamma utan mer fetto bilder. bilder där jag ser extremt fet ut på. bilderna kom som en shock, är jag verkligen sååå där fet? sanningen är ute, jag är äckligt stor. det har varit i mina tankar hela dagen, mina lår är så extremt stora, min mage putar ut, mina höfter är breda, mina armar är feta. åh, allting är så äckligt stort :/

Av anonymous - 4 april 2009 16:24

var ju ut igår.. vart så jävla full. fullare än vad jag brukar bli.. det var kul, tills vi kom till krogen. vi allihopa gick och dansade men efter ett kort stund så kom det upp killar och började dansa med alla tjejer utom mig.. fan va kul....

Av anonymous - 3 april 2009 13:14

började dagen med en försovning och huvudvärk. och när jag kom till skolan (10 min för sent) så möts jag av överpeppade tjejer i klassen som håller på att flamsa och är allmänt irriterande.. åh så jävla less.. ska ut med dom ikväll.. jag är inte alls peppad på att gå ut med 5 smala tjejer som alla tittar på med åtrå och som sedan tittar på mig med avsky. åh ångest. och jag måste leta reda på nåt som jag kan ha på mig.. någoting jag kan lura alla med att jag inte är så fet som jag egentligen är.. fettet väller över :/ jag försöker äta mindre, men om det går över en timme mellan jag äter nånting så blir jag trött, mitt blodsocker går ner totalt, jag börjar svettas, blir svimfärdig.. min kropp är helt knas. vet ej varför. orkar inte med min kropp. vet inte vad jag ska ta mig till. de enda jag vet är att efter england så måste jag skärpa mig.. jag har ingen ork just nu, till nånting.

i

Av anonymous - 2 april 2009 22:27

jag lever... jag är bara så sjukt less på livet, mig, allting.. ingenting verkar gå så bra just nu.. känns så värdelöst att blogga, kanske borde börja uppdatera mer så det blir en vana.. men jag är ett stort fail. jag är fet och äcklig. ett stort jävla misslyckande. jag har lust att gå under jorden ett par veckor. att knarka ner mig och glömma världen. men näe, jag mår ju "bra" så det går inte. jag är så jävla less på att jag är tjockast av mina kompisar, att mina lår nuddar varandra, att mina kompisar kan ha xxs i jeansleggings, att alla alltid tittar och uppmärksammar på mina smala kompisar innan dom ens tittar två sekunder på mig, att allas liv är så jävla underbara förutom mitt.


fast, lite bra händer i livet. om ca 2 veckor så ska jag till england med skolan. ska vara borta i 17 dagar tror jag. det ska bli roligt.

så livet i snara framtiden;

v14 fredag: skola, utgång med kompisar

v14 lördag&söndag: jobb på morgonen, ledig på kvällen

v15 måndag&tisdag: temadagar på skolan = inget skoljobb

v15 onsdag: sista skoldagen innan påsklovet

v16 tisdag: åka till england

v18 torsdag: komma hem från england


och då är det plötsligt maj, och bara ca 1 månad kvar i skolan. men allt vore mer okej om jag vara vägde mindre, just nu skulle jag nöja mig med sisådär 10 kg mindre, fast bara just nu.

.

Av anonymous - 2 april 2009 00:00

ju mer tid som spenderas framför internet ju mer mår jag dåligt :/

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards