Alla inlägg under november 2008

Av anonymous - 29 november 2008 10:44

vikten ligger otroligt högt :(

det känns som att jag äter hela tiden.. det märks verkligen att min kropp har blivit van att få mat.. :/ jag måste ändra på det.. men det är jobbigt för om jag är utan mat för länge så sjuker mitt blodtryck och eftersom jag redan har lågt så blir jag yr väldigt lätt.. blä.. allt är emot mig nu.. och jag ska ut ikväll så det blir massa drick-kalorier.. blä.. på måndag måste jag börja få ordning på mig själv.. jag kan inte fortsätta som jag gör..


men näe, nu ska jag sova en stund.. sov bara ca 4 timmar innan jobbet =/

.

Av anonymous - 28 november 2008 22:51

har inte skärt mig, men jag vill fortarande.. idag har inte gått nå bra alls.. allt har gått fel, jag har tappat bort min mobil 2 ggr, mina nycklar 1 gång och mitt bankomat kort en gång också.. jag hittade förvisso allt igen men jag är jävligt less..


och kul att man ska upp och jobba imorrn... 6-10 jippie...:/ jag måste kliva upp 4.45(!!) kul.. jag ska alltså upp om mindre än 6 timmar och innan jag somnar kommer klockan vara typ 12 eller 1.. åhh..


det känns som att hela världen är emot mig.. jag vill bara lägga mig ner och dö..

jag vill somna och inte vakna imorrn..

Av anonymous - 27 november 2008 23:57

jag har världens sug att skära mig... innnnte bra.. jag känner mig så jävla oduglig.. jag gör verkligen ingen nytta här i världen.. jag gör bara dåliga saker..

Av anonymous - 27 november 2008 21:34

okej, så jag gjorde slut med min pojkvän den 16de :/ jag saknar honom jätte mkt.. jag älskar honom fortfarande men jag är inte förälskad i honom.. och det känns taskigt att vara tsm men nån som man inte är kär i.. jag känner mig så taskig...och vi har inte riktigt pratat om det, jag har inte fått förklara mig :/jag känner att jag vill förklara mig och prata med honom, men han är verkligen inte över mig, han vill inte prata med mig och han vill verkligen inte träffa mig... han vill inte ens smsa med mig ibland.. vi kan smsa typ 4-5 sms sen så skriver han att han måste sova och att han kanske hör av sig nån annan dag för han börjar tänka på mig och han blir ledsen.. han sa så i söndagsnatt och nu är det torsdag och han har inte hört av sig :( jag vill höra av mig till honom men det känns som att jag inte rätten till att höra av mig... jag vill fortarande ha honom som nära vän men jag är väldigt rädd för att han inte kommer att klara av det, någonsin.. inte förrns han har skaffat en ny tjej.. och det kommer att ta ett tag..



jag vill ha en ny kille, eller iaf ett nytt ragg ;) jag vill ha en badboy.. som vågar bete sig med lite attityd mot mig.. jag vill ha uppmärksamhet från nån.. helst nån snygg ;P haha 



oj, det vart lite långt :P

Av anonymous - 27 november 2008 19:24

jag har äntligen internet :)

det kommer en uppdatering snart, orkar inte just nu...


Av anonymous - 13 november 2008 11:08


.


.

 

.

 

.

 

.

 

jag är värdelös. jag är en idiot, jag är inte värd nånting..

Av anonymous - 12 november 2008 19:30

varför försöker jag tvinga bort den enda killen som någonsin älskat mig??? jag vill inte bli förkrossad så jag förstör hellre så jag är beredd på det.. jag hatar att bli överraskad...

jag måste ta tag i mig själv.. jag kan inte hålla på som jag gör nu.. jag måste sluta äta onyttigt.. jag måste sluta äta totalt.. jag måste bli smal..

ååhh, jag orkar inte med mig själv, jag orkar inte med vad jag har blivit, jag orkar inte med att jag har gått upp massa i vikt..


jag måste skriva ett matschema för varje dag.. jag måste bli smal, jag måste bli perfekt..

Av anonymous - 12 november 2008 16:19

jag kanske har kommit på nåt, jag tror att jag ska börja spy igen.. lika bra det, då kanske jag kan bli av med lite av denna vikten som jag lagt på mig, plus massa kilon till...


om jag börjar spy, berättar det för honom, lovar honom att sluta, inte slutar, få honom att bli less, få honom att göra så jag måste välja mellan honom eller ätstörningen, jag väljer äs'en och han dumpar mig..


vilken fucking jävla disaster till plan... men jag kommer inte på nåt annat och det verkar inte som att nån vill hjälpa mig..


.


fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards