Direktlänk till inlägg 27 november 2008

en liten uppdatering...

Av anonymous - 27 november 2008 21:34

okej, så jag gjorde slut med min pojkvän den 16de :/ jag saknar honom jätte mkt.. jag älskar honom fortfarande men jag är inte förälskad i honom.. och det känns taskigt att vara tsm men nån som man inte är kär i.. jag känner mig så taskig...och vi har inte riktigt pratat om det, jag har inte fått förklara mig :/jag känner att jag vill förklara mig och prata med honom, men han är verkligen inte över mig, han vill inte prata med mig och han vill verkligen inte träffa mig... han vill inte ens smsa med mig ibland.. vi kan smsa typ 4-5 sms sen så skriver han att han måste sova och att han kanske hör av sig nån annan dag för han börjar tänka på mig och han blir ledsen.. han sa så i söndagsnatt och nu är det torsdag och han har inte hört av sig :( jag vill höra av mig till honom men det känns som att jag inte rätten till att höra av mig... jag vill fortarande ha honom som nära vän men jag är väldigt rädd för att han inte kommer att klara av det, någonsin.. inte förrns han har skaffat en ny tjej.. och det kommer att ta ett tag..



jag vill ha en ny kille, eller iaf ett nytt ragg ;) jag vill ha en badboy.. som vågar bete sig med lite attityd mot mig.. jag vill ha uppmärksamhet från nån.. helst nån snygg ;P haha 



oj, det vart lite långt :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonymous - 13 maj 2010 15:14

sitter hos pappa nu, försöker plugga men har mest ångest iför middagen! åh varför lär jag mig aldrig??   Har ångest inför pluggandet, sista provet(hemprov) ever!!!:D:D men det går sämst. plus att jag har svårt att koncentrera mig när låtsasmamma ...

Av anonymous - 13 maj 2010 10:21

Ska käka middag hos pappa ikväll, undrar vad det blir för något fett. Blir alltid det.Varför tackade jag ja?   Jag funderar på att åka och sola.. vad skönt det skulle vara, man måste ju bli brun innan studenten. alldeles för sent att bli smal, me...

Av anonymous - 12 maj 2010 21:32

jag sov hos Killen igår ändå, tror han fick dåligt samvete..   och jag berättade. om bulimin, om allt typ, eller inte allt, men mycket. Känns som att han tog det bra, tror jag. men han sa grejjer som sårade t.ex. "borde det inte bara vara enklare...

Av anonymous - 11 maj 2010 22:21

Det känns som att min pojkvän är less på mig. Han vill inte sova med mig ikväll, han skyller på sina föräldrar, men jag tror att det är han som inte vill.. Why am I not thin and pretty enough for him to want me?   Har kikat på thinspo ikväll, jag...

Av anonymous - 11 maj 2010 19:44

Hej!   Jag har verkligen inte varit här på länge. Gud vad mycket som har hänt.   Jag har pojkvän;) haha Livet är galet härligt, MEN! Det enda jag kan tänka på är att hans ex är smalare än mig. Jag stoppade fingrarna i halsen i lördags, det ...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards