Alla inlägg den 11 november 2008

Av anonymous - 11 november 2008 21:09

för varje minut så mår jag dåligare över att jag inte gillar han.. han skriver hur han är förälskad i mig,hur jag aldrig får lämna honom och att jag aldrig får svika honom.. och varje gång lovar jag ett tomt löfte, jag vet att det kommer ta slut, jag vet att om det kommer nån som visar intresse för mig så kommer jag välja den personen..jag vill inte vara med nån som jag inte gillar.. jag är hemsk, jag vågar inte säga sanningen till honom, till nån.. jag ska försöka prata med bestfriend imorrn om det hela, men jag vet inte om jag vågar.. för hon är också jättebra kompis med honom.. varför kan inte jag ha en kille som ingen av mina kompisar känner... jag kommer aldrig kunna säga nåt dåligt om honom..  fast det finns inte mycket dåligt med honom och det gör det hela ännu värre...


ps. en lista på varför jag är tsm med han

1. jag vill inte såra honom

2. jag vill inte att alla ska hata mig

3. jag vill inte vara ensam

 plus att han får mig att komma


.


snälla nån hjälp mig! säg hur jag ska ta mig ur detta..

Av anonymous - 11 november 2008 18:46

äntligen ett internet!! fast det är min syrras som jag får lånar innan hon åker hem igen..


jag har gainat massa kilo sen boyfriend.. :( fuck!


jag har varit tsm med han i typ 1 månad.. men jag vet inte vad jag vill.. jag är inte tillsammans med  han för att han är han utan för att är nån.. jag vill inte göra slut för jag vill inte såra honom och för att jag inte vill vara ensam.. jag är jättehemsk men jag vill hellre vara med nån som jag inte gillar än att vara ensam..


i am the worst.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards