Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av anonymous - 19 augusti 2009 22:13

har jobbat idag.. 6 timmar, känns som himlen att jobba såna korta pass=) och nu är jag ledig i 2 dagar, fast jag har ingen aning vad jag ska göra, borde städa får göra det imorrn... ska till frissan på fredag iaf.. fast jag vet inte hur jag ska klippa det, iaf tunna ur en hel del, det är luggen som är mest problematisk eftersom min enorma panna är i vägen.. ska googla och se om jag kommer fram till nåt..


maten idag har gått ganska okej, 1.5dl fil & krossade linfrön, 1 piggelin, 1moskula m sallad..eller näe, det har inte gått okej idag..


nu ska jag se på teve och hålla mig borta från mat.. puss<3

Av anonymous - 19 augusti 2009 02:11

Att städa i min röra till lägenhet:


*Badrum

-Toaletten

-Handfat

-Slänga sopor

-Skåp


*Kök

-Diska

-Disk in i skåp

-Köksbord

-Köksfönster

-Alla skåp

-Under diskbänk

-Spis

-Kyl/frys

-Akvarium

-Diskho


*Sovrum

-Byta sängkläder

-Lägga rena kläder i garderob

-Vika kläder i garderob

-Lägga smutsiga kläder i tvättkorg

-Tvbord

-Sängbord

-Fönster

-Städa vänstra garderoben

-Rensa stor låda med kläder, ge till lillsyrran

-Rensa bort fula/gamla kläder i garderob/på golv, ge till lillsyrran


*Överallt

-Ta bort skräp från alla golv

-Dammsuga alla golv

-Torka alla golv

-Slänga sopor/kartonger/tidningar/glas etc.

-Panta flaskor/burkar

Av anonymous - 19 augusti 2009 01:51

noll uppdatering, sorry för det..jag lever i allafall.. räknade ihop att jag jobbat över 220 timmar i juli, och pga en pisslön så får jag ingen hög lön.. jobbat suger. snabbmatsställe men pga allergi äter jag inte så mkt där, äter minst då jag jobbar..jag jag har ätit väldig mkt på senaste tiden, då jag blivit mer ledig, fast nu dom senaste dagarna har maten minskat, idag har jag bara ätit ca 1.5 dl fil med krossade linfrön=) idag är så att säga en bra dag, men jag antar att imorrn blir värre.. men jag måste sova snart innan jag letar igenom alla skåp efter nåt att äta..


ny uppdatering kommer imorrn <3


ps. funderar på att ta lax.. men jag ska jobba imorrn, vill inte vara risig i magen då.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards