Alla inlägg den 25 juni 2008

Av anonymous - 25 juni 2008 17:17

tbx från stan med kompisen.. träffade där en till kompis.. roligt att jag gick där med två smala tjejjer.. en som väger 40 & den andra som väger 50 och jag som väger 290387420734920 kg.. ska väga mig när jag kommer till pappa.. kalorierna ligger idag på 20.. sen blir det sushi och det är ca 340.. så det blir 360.. och det kanske blir ngt efter maten också.. åhh, hatar när det kommer främmande..

fast det är också kul, ska bli roligt att få prata engelska igen, har inte gjort det sen i mars..ångest har jag nu över maten.. usch.. tur att jag inte måste äta pizza iaf =)


oj, måste dra nu <3<3 wish me luck med maten.. 

.

Av anonymous - 25 juni 2008 11:30

jag sa ju förut att jag och min kompis kanske skulle gå på stan, och nu ringde hon och sa att det inte blir ngt stan för hon orkar inte men hon kommer hit istället..

varför har folk ett sånt jävla behov att vara runt folk hela tiden, nu skulle jag istället kunnat legat i sängen och snoozat men jag m,åste vara uppe och sminka mig för jag kan inte visa mig för nån osminkad.. inte ens för mig själv... åhh, jag hatar att vara med henne, hon är så smal & perfekt och jag är fet, ful och äcklig.. och jämföt med henne är det ännu värre.. usch, jag mår inte bra, men så länge jag inte äter så är det lugnt.. så länge jag är med henne så äter jag inte, det är bra.


ska ju till pappa ikväll, ska då hämta min våg.. måste bara köpa batterier, men får väl ta det på stan nån dag.. jag blir helt galen av att inte ha en våg.. när man har den kan man planera dagen bättre, man kan planera maten bättre.. allt blir bättre..


nu kommer kompis snart.. :( wish me luck..  jag har ångest över att träffa henne.. hur bra är det för en när man har ångest som fan bara för att man ska träffa en kompis.. inte så bra antar jag, jag hoppas att hon inte stannar så länge,jag blir helt psykiskt och fysiskt trött av att vara runt henne.. fan vad taskig jag låter men det är så det är.. jag älskar henne och hon är min bästa kompis men jag orkar inte vara runt folk hela tiden, jag behöver vara för mig själv också..

Av anonymous - 25 juni 2008 00:59

jag har fått massa utslag på magen, vettefan vad det är.. från undersidan brösten till magen och ut på sidorna, det är massa små röda utslag.. skulle kunna lägga ut en bild men vågar inte.. klarar inte av att visa magen för nån..


fan vad hungrig jag är.. magen kurrar som satan, men jag ska inte äta... jag ska gå och lägga mig och sova.. imorrn kommer det släktingar också, så jag måste äta middag med dom.. dom ska äta pizza så jag får sushi..


nu måste jag sova innan jag blir helt galen av hungern, it's driving me crazy!!!!


------------------------------------------------------------------------------------------


imorrn blir det kanske stan, det beror på om hon har lust eller inte..

och vid typ 4/5 kommer släktingarna så det blir väl mat vid typ 5..

jag hatar när man måste sitta och vara trevlig, just let me be who i am..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards