Alla inlägg den 13 juni 2008

Av anonymous - 13 juni 2008 18:54

min kompis ska komma hit sen.. tror jag.. jag pratade med henne för typ 2 timmar sen och då sa hon att hon skulle göra sig klar och sen ta bussen hit.. men nu sitter hon på bdb och laddar upp massa bilder.. kul att man har sån hög prioritering hos henne.. kul att man har sån hög prioritering hos nån.. sitter nu här och ser på film.. ensam.. kul liv man har, kul att ngn vill vara med en.. inte så konstigt egentligen, vem fan skulle vilja spendera tid med mig??


imorrn är det personalfest på mitt jobb, funderar på om jag ska gå, kanske, är ju inte så långt att gå, det tar typ 5 minuter.. jag hoppas att snyggingen som jobbar där kommer (vi kan kalla han för S) han är gorgeous ffs, han skulle inte ens tänka på att röra vid mig men det skadar aldrig med att titta, fast det är rätt illa, att behöva sitta nästan varje dag i sommar och titta på något som jag aldrig kommer att få, fast det kommer förhoppningsvis att få mig att inse att jag inte får hetsäta, jag får inte..

.

.

.

.

.

.

.

.

.



.


thinspo <3<3<3<3

Av anonymous - 13 juni 2008 14:43

var på fest igår då.. de var sådär kul.. jag kände typ ingen :/ vi åkte med bussen till stan vid 11 och var där i typ en timme sen drog jag hem.. jag ville inte ens ner till stan, jag kände mig så fett jävla äckligt ful..och ljuset ute var hemskt.. usch, fy fan, det fick ju tilloch med min perfekta kompis att se ut som hejkomochhjälpmig.. ni kan ju förstå hur jag kände mig då, jag ville bara hem och lägga mig under täcket..



jag har gjort ett matschema som ska hålla mig ifrån att hetsäta.. fast det är ganska mkt kalorier, men iaf mindre än hetsätnings kalorier.. 

Frukost: 2 dl yoghurt = 80 kal

Lunch: 1 riskaka + 1 skiva kalkon + 2 dl mjölk = 106 kal

Middag: 2 dl yoghurt + 1 riskaka + 1 skiva kalkon = 116 kal

Fika: 2 dl yoghurt + 3 skivor kalkon = 98 kal

totalt 400 kal 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards