Alla inlägg den 20 juni 2008

Av anonymous - 20 juni 2008 23:23

vet inte hur jag skulle svara om någon frågar mig om jag har en ätstörning... troligen nej, jag har inte nån äs.. ja, jag hetsäter, jag spyr, jag svälter men ibland hetsäter jag inte, ibland spyr jag inte, och ibland svälter jag inte.. det är mest bara en massa jävla ångestkänslor, som ibland utspelar sig som ångestattacker.. om någon annan skulle beskriva detta för mig skulle jag säga att det är en äs.. men i min hjärna är det inte det, inte när det är jag som säger det...


jag tror jag har kommit fram att jag vill gå och prata med någon, men inte till bup, dom ringer bara föräldrarna.. när jag fyller 18 tror jag att jag ska ta kontakt med unga vuxna på sjukhuset.. eller jag vet inte, känns som att jag vill ta kontakt med någon och prata om problemen men jag vet inte.. det känns som om mina problem är liiiiiiiiite för småa för att gå till nån att prata om.. hon kommer ju skratta åt mig, hon kommer inte vilja lyssna på mig i mer än 2 minuter... jag kanske inte har nåt problem, allt detta jag gör är kanske normalt, vad vet jag, kanske alla tjejer (plus en del killar) gör som jag.. jag har nog inget problem, jag är säkert frisk.

Av anonymous - 20 juni 2008 22:18

sitter nu hemma vid efter 10 på midsommaraftonskväll.. skit kul.. åsså har jag äte massa mat.. usch, 1/2 potatis, kött, massa sallad, daimtårta, jordgubbar.. blä, jag är äckligt mätt.. jag är så jävla fet och äcklig.. och jag har fått en finne :( iew.


skulle egentligen varit med kompisar idag men han som vi skulle vara hos dissade oss för att det blev för sent.. så då skulle folk dra till ett annat ställe typ 1 mil härifrån, och dom hade inte plats i bilen.. kul att dom hade lovat att vara med mig men sen dissade dom bara mig.. roligt, nej.


imorrn blir det middag hos morbror.. mer mat :( vet inte om jag skulle hitta på ngt med kompisen imorrn.. man vet ju aldrig, hon kan ju säga ja idag åsså nej imorrn. roligt att man kan planera ngt med henne...


på söndag är det jobb igen.. om det inte ösregnar förstås..


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


fan vilket tråkigt liv jag har

Av anonymous - 20 juni 2008 12:46

ska snart iväg till farmor.. måste duscha och göra mig klar.. blä. sen ikväll tror jag att jag ska äta hos farfar.. åhhh, all dess jävla mat, fan vilken sugig dag.. 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards