Alla inlägg den 24 juni 2008

Av anonymous - 24 juni 2008 22:51

är det någon som vet när man får reda på sina betyg?? ja hade skolavslutning den 12te men jag har fortfarande inte fått reda på dom.. jag har nyss gått ut 1sta året gymnasium, om det spelar ngn roll i det hela.. kommer dom bli hemskickade eller är dom på nätet?? jag har verkligen ingen aning..

Av anonymous - 24 juni 2008 21:15

har gått på stan i typ 5 timmar, bra att jag får röra mig men fan vad trött jag är.. plus att min kompis ovilligt(eller villigt) trycker ner mig hela tiden.. först hittade jag en bikini som jag gillade, då sa hon "jamen gud, den var ju skit gullig, jag tror jag ska köpa en sån" åsså köpte hon en sån, och sen hittade jag ett par örhängen men jag sa att dom kanske går sönder eftersom dom var tunna och då sa hon "okej, då köper jag dom om du inte ska ha om" åsså köpte hon dom, less jag blev då eller.


jag kanske ska gå med henne på stan imorrn också.. men det blir lite tråkigt, vi har vare med varandra 2 dar i rad & ganska länge varje gång och till slut får man slut på grejjor att säga så då sitter vi bara tyst, hur kul är det då?? inte speciellt mkt..


kalorierna just nu ligger på 340 får se om det blir ngt mer.. är jävligt hungrig, usch. jag hatar ett vara hungrig, det får mig att äta :/


jag funderar på vad som är bäst, kaloribanta eller kolhydratbanta. vad tycker ni?

om man kaloribantar kan man variera mer men det är lättare att komma upp i för många kalorier än kolhydrater.. för om jag kolhydratsbantar så kan man äta massa tonfisk eller liknande utan att komma upp i ett högt antal kolhydrater..  

Av anonymous - 24 juni 2008 11:36

nu är det nästan 2 månader kvar tills skolan börjar igen.. herregud.. 8 veckor..

jag måste bli smal. klockan är lite efter halv 12 och jag har inte ätit någonting idag, fast det lär väl komma snart, tar väl ett äpple då eller ngt sånt.. jag får inte misslyckas. om jag någonsin ska bli smal så får jag inte misslyckas, gör jag det så blir jag förbannad på mig själv, ännu mer än vanligt..


just nu önskar jag att min kompis kan ringa mig så jag kan göra mig klar och åka till stan, men hon sover ju så jävla länge.. jag hatar när folk sover länge när jag inte gör det, och när folk tar typ 2 timmar för att göra sig klar.. kanske man ska hoppa in i duschen.. fan, jag hatar att duscha, då ser jag min äckliga kropp..

usch, fast det håller mig väl borta från mat så det är väl ändå bra på ett sätt..


.

.

.





Av anonymous - 24 juni 2008 00:55

är nu äntligen hemma.. har nyss vare på Sex and the City filmen, den var bra, fast för lite samantha :P haha.. synd bara att jag fokuserade på sarah jessica's kropp halva filmen, hon har jävligt snygg kropp fast hon skulle kunna vara lite smalare..


har ätit ganska mkt idag.. runt 500/600 kal..usch.. jag måste bättra mig, jag måste gå ner, jag måste... jag får inte hitta på ursäker, jag får inte.. jag måste tänka på en del saker innan jag stoppar ngt i min mun..

1) jag måste bli smal....

2) jag måste bli smal om jag ska bli lycklig

3) jag måste bli smal om jag någonsin ska hitta en kille

4) jag måste bli smal innan jag gör tatueringar

5) jag måste bli smal innan jag gör piercingar

detta är bara en bråkdel av vad jag måste tänka på, men jag orkar inte skriva alla, kanske nån annan dag.. jag ska sova nu, ska gå med en kompis på stan imorrn.. jag måste få mitt feta arsle ut ur lägenheten, jag måste röra på mig.. och om jag kommer ur lägenheten så är det större chans att jag inte äter och ju mindre jag äter desto bättre.. jag borde få böter varje gång jag äter.. hmm, jag fick en tanke.. varje gång jag är hungrig ska jag gå till köket, göra mat och varje gång jag gör detta och motstår så får jag lägga 10 spänn i en burk och om jag misslyckas att motstå måste jag ta ut 15 spänn ur burken.. och dessa pengar som jag sparar ihop ska gå till mig tatuering.. ju mindre jag äter desto fortare får jag min tatuering.. 

Ovido - Quiz & Flashcards