Alla inlägg den 22 juni 2008

Av anonymous - 22 juni 2008 22:45

usch vad trött jag är, har nyss varit hos mamma och packat lite saker.. vi sk flytta i sommar och jag måste packa alla mina saker.. har hållt på att packa i typ 2.5 timme, åsså har jag städat mitt akvarium.. det tog typ en halvtimme, fan vad äckligt det var, men det är väl så det går när man inte varit hemma på länge..


imorrn är det måndag, har inte så mkt inplanerat, ska gå med en kompis på stan bara, ska följa med henne på um.. annars vet jag väl inte, men jag lär ju vara med henne hela dagen.. åhh, jag orkar inte vara runt folk, men de e väl bra, då kanske jag inte äter så mkt, iaf inte hetsäter.. 

Av anonymous - 22 juni 2008 13:03

eftersom det inte blev ngt jobb måste jag hitta på ngt annat, man kan ju inte sitta på arslet och vara lat hela dagen..



rensa blommor

dammsuga vardagsrummet

städa sovrummet

bädda sängen

flytta motionscykeln

dammsuga hallen

byta glödlampa i hallen

dammsuga badrummet

sortera kläder

vika kläder

rensa kylskåpet

rensa skafferiet

städa vardagsrumsbord nr 1

städa vardagsrumsbord nr 2

dammsuga köket

skära upp melon och lägga på fat

fixa träningsrutin

Av anonymous - 22 juni 2008 09:35

det blev inge jobb idag, vet inte om jag ska bli glad eller förbannad.. glad för att jag slipper vara runt folk, förbannad för jag blir lovad jobb men det blir inget och att jag hade kunnat sova några timmar till.. less.

Av anonymous - 22 juni 2008 08:27

då var det dags igen.. kliva upp kl 8, ha ångest över min kropp, in i duschen, få panik över min kropp, göra mig klar, få ångestattack över hur jag ser ut, gå till bussen, har i bakhuvuded ngn som säger "åh fy fan hur du ser ut, hur kan du ens gå ut såhär, ser du inte alla som stirrar på dig, usch, du är så jävla äcklig", ta bussen, sitter längst bak för att undvika att nån ska kolla länge på mig, kliver av bussen, har ångest över att nån säker kollar på min kropp och skrattar, går till jobbet, har ångest över att det kommer vara mkt folk och jag ser ut som shit.. bli klar på jobbet, kommer in i omklädningsrummet, kollar mig i spegeln och börjar nästan grina för att jag ser så hemsk ut, sminkar mig/byter kläder/fixar håret, ser nästan halvt okej ut, går till bussen men på vägen dit kommer rösten igen "åhh, är du ute nu igen, du borde inte ens få vara ute bland folk, du är fucking disgusting" sitter på bussen hem, kliver av, hoppas på att ingen ser mig när jag går hem, kommer in igenom dörrn, känner hur magen kurrar och ångestkänslorna väller över, går in i köket, letar fram allt jag kan hitta och börjar hetsäter, vid ungefär nu kommer ångestattacken, panikattacken, alla kalorier, alla kolhydrater, allt fett. sedan blir det en tripp till toaletten för att spy, efter allt har blivit avlämnat så sätter jag mig i fotöljen, men rösten är fortfarande kvar "jaha, tror du att du varit duktig nu?? du är så jävla värdelös, du är så jävla fet, du borde vara inlåst någonstans med andra fetton, där kan ni sitta och trycka i er tills ni blir ännu mera fet, du borde inte få leva ute i frihet när du är så fet som du är, jag blir äcklad", sätter mig vid datorn för att logga in på lite forum, för att bli inspirerad till att göra bättre imorrn, inspirerad till att göra rösten nöjd.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards