Alla inlägg den 16 juni 2008

Av anonymous - 16 juni 2008 23:55

imorrn väntar en ny dag på jobbet, fan, detta är början på sommar, detta är är början på en sommar med fejkade leenden.. vette fan hur jag ska orka, om jag bara går ner i vikt så kommer allt bli bra, då slipper jag fejka.. kom igen mig, jag borde fan klara av detta.. för i helvete, så fucking jävla svårt är det inte.. kämpa för någonting i ditt liv.. herregud för fan.. sluta att vara en besvikelse för alla, sluta gör alla missnöjda över din insats, gör nåntig bra för en gångs skull.. jag bryr mig inte om jag får en ätstörning, bara jag blir smal.. bara jag blir smal.



:'(

Av anonymous - 16 juni 2008 19:14

fy fan, idag är sabbad.. jag kan inte ens klara en dag.. fy fan vad äcklad jag är nu, på mig själv.. det var en på jobbet som fyllde år så det var tårta och glass och man vill inte vara oförskämd så man måste äta så jag tog en liten bit.. fan fan fan fan... suck, jag kommer nog aldrig bli smal.. jag måste kämpa, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste.....

Av anonymous - 16 juni 2008 11:07

ska jobba idag, jag hoppas att det är lite folk, men det verkar som om det kommer vara mkt folk, det är ju ganska fint väder.. jag har verkligen inte lust att träffa folk nu, synen av mig själv i spegeln får mig att vilja gömma mig under täcket.. hur ska då andra tycka, alla lär ju skratta ihjäl sig efter dom har betalat och gått där ifrån, dom kommer skratta åt hur ful jag är, åt hur äcklig jag är, åt hur tjock jag är, åt mina armar, mitt ansikte, mitt hår, mina ben, min mage, åt allt.. :'(

.

.

.

.

.

ska börja med mitt matschema idag, jag har ändrat lite på det sen sist..

Frukost = 2 dl yoghurt + 1 riskaka + 1 skiva kalkon = 116 kal

Lunch = 1 riskaka + 2 skivor kalkon = 42 kal

Middag = 2 dl yoghurt + 2 riskakor + 2 skivor kalkon = 152 kal

Fika = 1 1/2 dl yoghurt + 1 riskaka = 90 kal

Totalt = 400 kal


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards