Alla inlägg under juni 2008

Av anonymous - 16 juni 2008 11:07

ska jobba idag, jag hoppas att det är lite folk, men det verkar som om det kommer vara mkt folk, det är ju ganska fint väder.. jag har verkligen inte lust att träffa folk nu, synen av mig själv i spegeln får mig att vilja gömma mig under täcket.. hur ska då andra tycka, alla lär ju skratta ihjäl sig efter dom har betalat och gått där ifrån, dom kommer skratta åt hur ful jag är, åt hur äcklig jag är, åt hur tjock jag är, åt mina armar, mitt ansikte, mitt hår, mina ben, min mage, åt allt.. :'(

.

.

.

.

.

ska börja med mitt matschema idag, jag har ändrat lite på det sen sist..

Frukost = 2 dl yoghurt + 1 riskaka + 1 skiva kalkon = 116 kal

Lunch = 1 riskaka + 2 skivor kalkon = 42 kal

Middag = 2 dl yoghurt + 2 riskakor + 2 skivor kalkon = 152 kal

Fika = 1 1/2 dl yoghurt + 1 riskaka = 90 kal

Totalt = 400 kal


Av anonymous - 15 juni 2008 23:50

var på ica förut,  handlade kalkon, räkor, yoghurt, schampoo och balsam.. det ska jag klara mig på.. det måste jag klara mig på.. ingen hetsätning, jag får inte, jag måste klara av detta, om jag inte klarar av detta, vad kan jag då klara av?? jag måste lyckas med någonting i livet..


jag har igen aning om vad jag vill i livet, jag har ingen aning om vad jag vill jobba med, jag säger alltid till alla att jag vill flytta från denna stad, att jag vill vara singel och att jag vill jobba som reseledare eller ngt liknande.. sanningen är att jag vill bo kvar i denna staden, jag vill ha familj, jag vill ha man och barn, och jag vill inte jobba som reseledare, jag vill jobba på ett jobb där jag slipper träffa massa folk, jag vill inte ha det som jag har nu, fet, äcklig, singel, om jag bara vore smal så skulle en massa lösa sig, jag skulle få en kille, alla killa vill ha smala tjejer även om dom säger att dom vill ha något att ta tag i, dom vill inte ha ngt fetto, dom vill ha en perfekt tjej med en perfekt kropp, och om jag någonsin vill ha en kille så måste jag bli perfekt, en perfekt tjej är inte fet, jag är fet :'(



.

.

.

.

dagens sanning om mig :(

 

Av anonymous - 15 juni 2008 15:32

fan vilken huvudvärk jag har :/ usch..

Av anonymous - 15 juni 2008 14:22

jag har världens tandvärk, och ont i halsen, detta får nog mig att inte äta..


håller på att ändra layouten på bloggen så sorry om det ser lite konstigt ut ibland, jag testar lite olika grejjor för att se vad som passar bäst..

:)

Av anonymous - 15 juni 2008 10:26

inge jobb idag :D tack o lov =) fan vad glad jag är, fast jag måste ändå byta lägenhet och gå på ica, men då måste jag inte le så jävla mkt.. eller jo, det måste jag, fan, du försvann min glädje.. :/ aja måste gå nu, min skjuts kommer snart... dags att ta på smajlet :/

Av anonymous - 14 juni 2008 22:21

vare nyss och ätit på jobbet med personalen, typ personalfest.. fan, skulle aldrig ha gått dit :( massa fet mat, sallad & fläskfile.. jag måste fan komma iväg till ica och handla nyttig mat att ha hemma så jag kan unvika fet och äcklig mat...


imorrn ska jag jobba sen ska jag packa och byta lägenhet, så jag måste egentligen packa innan jobbet imorrn.. suck, jag orkar inte.. måste fan sova nu om jag ska orka upp imorrn.. ska upp vid typ 9 om jag ska direkt till jobbet men jag måste väl kliva upp 8 om jag ska hinna packa.. suck.. jag måste somna senast 12 om jag ska bli riktigt utsövd så jag orkar med att jobba.. hoppas att det blir lugnt på jobbet, orkar verkligen inte med att träffa massa folk och le, vara trevlig och hålla på..


på måndag ska jag börja med mitt matschema, ska hålla det stenhårt, jag måste gå ner i vikt i sommar, jag måstemåstemåstemåstemåstemåste, jag kan inte komma tbx till skolan som det fetto jag är nu..



rösta på min nya omröstning =) 

Av anonymous - 14 juni 2008 17:09

jobbat idag då.. klev upp vid 9.. hade vare okej om min kompis inte hade varit kvar till halv 3 :/ skit kul.. ska jobba imorrn också så det blir lugnt ikväll.. har inte sån stor lust att göra någonting ändå, jag vill inte ens gå ut på balkongen.. hur fucking jävla sad är inte det.. jag måste gå på ica och handla men hur fan ska jag göra det utan att gå utanför dörren?? jag måste köpa kalkon... antar att jag få göra det imorrn eller ngt..

.

.

.

.

.

:/ 

.

.

.

.


gorgeous thinspo <3


 

Av anonymous - 13 juni 2008 18:54

min kompis ska komma hit sen.. tror jag.. jag pratade med henne för typ 2 timmar sen och då sa hon att hon skulle göra sig klar och sen ta bussen hit.. men nu sitter hon på bdb och laddar upp massa bilder.. kul att man har sån hög prioritering hos henne.. kul att man har sån hög prioritering hos nån.. sitter nu här och ser på film.. ensam.. kul liv man har, kul att ngn vill vara med en.. inte så konstigt egentligen, vem fan skulle vilja spendera tid med mig??


imorrn är det personalfest på mitt jobb, funderar på om jag ska gå, kanske, är ju inte så långt att gå, det tar typ 5 minuter.. jag hoppas att snyggingen som jobbar där kommer (vi kan kalla han för S) han är gorgeous ffs, han skulle inte ens tänka på att röra vid mig men det skadar aldrig med att titta, fast det är rätt illa, att behöva sitta nästan varje dag i sommar och titta på något som jag aldrig kommer att få, fast det kommer förhoppningsvis att få mig att inse att jag inte får hetsäta, jag får inte..

.

.

.

.

.

.

.

.

.



.


thinspo <3<3<3<3

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards