Alla inlägg under juni 2008

Av anonymous - 24 juni 2008 11:36

nu är det nästan 2 månader kvar tills skolan börjar igen.. herregud.. 8 veckor..

jag måste bli smal. klockan är lite efter halv 12 och jag har inte ätit någonting idag, fast det lär väl komma snart, tar väl ett äpple då eller ngt sånt.. jag får inte misslyckas. om jag någonsin ska bli smal så får jag inte misslyckas, gör jag det så blir jag förbannad på mig själv, ännu mer än vanligt..


just nu önskar jag att min kompis kan ringa mig så jag kan göra mig klar och åka till stan, men hon sover ju så jävla länge.. jag hatar när folk sover länge när jag inte gör det, och när folk tar typ 2 timmar för att göra sig klar.. kanske man ska hoppa in i duschen.. fan, jag hatar att duscha, då ser jag min äckliga kropp..

usch, fast det håller mig väl borta från mat så det är väl ändå bra på ett sätt..


.

.

.





Av anonymous - 24 juni 2008 00:55

är nu äntligen hemma.. har nyss vare på Sex and the City filmen, den var bra, fast för lite samantha :P haha.. synd bara att jag fokuserade på sarah jessica's kropp halva filmen, hon har jävligt snygg kropp fast hon skulle kunna vara lite smalare..


har ätit ganska mkt idag.. runt 500/600 kal..usch.. jag måste bättra mig, jag måste gå ner, jag måste... jag får inte hitta på ursäker, jag får inte.. jag måste tänka på en del saker innan jag stoppar ngt i min mun..

1) jag måste bli smal....

2) jag måste bli smal om jag ska bli lycklig

3) jag måste bli smal om jag någonsin ska hitta en kille

4) jag måste bli smal innan jag gör tatueringar

5) jag måste bli smal innan jag gör piercingar

detta är bara en bråkdel av vad jag måste tänka på, men jag orkar inte skriva alla, kanske nån annan dag.. jag ska sova nu, ska gå med en kompis på stan imorrn.. jag måste få mitt feta arsle ut ur lägenheten, jag måste röra på mig.. och om jag kommer ur lägenheten så är det större chans att jag inte äter och ju mindre jag äter desto bättre.. jag borde få böter varje gång jag äter.. hmm, jag fick en tanke.. varje gång jag är hungrig ska jag gå till köket, göra mat och varje gång jag gör detta och motstår så får jag lägga 10 spänn i en burk och om jag misslyckas att motstå måste jag ta ut 15 spänn ur burken.. och dessa pengar som jag sparar ihop ska gå till mig tatuering.. ju mindre jag äter desto fortare får jag min tatuering.. 

Av anonymous - 23 juni 2008 15:16

som jag sa, nu när jag ska åka så ser sminket helt åt helvete ut..

JÄVLA ÄCKEL JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

..

Av anonymous - 23 juni 2008 14:02

ska snart med en kompis på stan.. usch, på stan.. sminket ser bra ut nu men jag vet att om ca 3 minuter så är sminket helt åt helvete.. och kläderna sitter alldeles fel, jag ser ut som en gravid blåval just nu.. usch..  och vi kanske ska på bio sen också.. det ska bli kul, så länge vi inte köper massa godis, fast de e rätt lätt att gömma undan godis i en biosalong...

Av anonymous - 23 juni 2008 02:01

det är väl dags att sova snart.. har sutte och kollat på thinspo i 2 timmar (!!!) jag trodde inte mina ögon när jag kollade på klockan.. måste sova nu så jag inte sabbar min sovrutin.. ses imorrn <3


ps. vad är era favvo thinspo-sidor?? 

Av anonymous - 22 juni 2008 22:45

usch vad trött jag är, har nyss varit hos mamma och packat lite saker.. vi sk flytta i sommar och jag måste packa alla mina saker.. har hållt på att packa i typ 2.5 timme, åsså har jag städat mitt akvarium.. det tog typ en halvtimme, fan vad äckligt det var, men det är väl så det går när man inte varit hemma på länge..


imorrn är det måndag, har inte så mkt inplanerat, ska gå med en kompis på stan bara, ska följa med henne på um.. annars vet jag väl inte, men jag lär ju vara med henne hela dagen.. åhh, jag orkar inte vara runt folk, men de e väl bra, då kanske jag inte äter så mkt, iaf inte hetsäter.. 

Av anonymous - 22 juni 2008 13:03

eftersom det inte blev ngt jobb måste jag hitta på ngt annat, man kan ju inte sitta på arslet och vara lat hela dagen..



rensa blommor

dammsuga vardagsrummet

städa sovrummet

bädda sängen

flytta motionscykeln

dammsuga hallen

byta glödlampa i hallen

dammsuga badrummet

sortera kläder

vika kläder

rensa kylskåpet

rensa skafferiet

städa vardagsrumsbord nr 1

städa vardagsrumsbord nr 2

dammsuga köket

skära upp melon och lägga på fat

fixa träningsrutin

Av anonymous - 22 juni 2008 09:35

det blev inge jobb idag, vet inte om jag ska bli glad eller förbannad.. glad för att jag slipper vara runt folk, förbannad för jag blir lovad jobb men det blir inget och att jag hade kunnat sova några timmar till.. less.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards