Alla inlägg under juni 2008

...

Av anonymous - 7 juni 2008 09:52

de blev inge jobb.. yayy!! de e för dåligt väder.. fy fan va skönt... synd bara att man är pigg nu så man inte kan somna om.. suck.. less jag blir.. less som fan.. de hade fan vare bättre att vara på jobbet och tjänat pengar..

Av anonymous - 7 juni 2008 08:40

dags för jobbet.. hoppas bara att det blir mindre att göra idag än igår.. jag hoppas att det börjar regna och åska så att ingen vill vara där..

Av anonymous - 6 juni 2008 19:35

dag för utgång snart då.. men de blir nog bara åka bil tror jag.. blir nog inte så roligt, men de e väl mer okej än att sitta hemma... hoppas attvi inte ska äta på donken..usch, de brukar nästan alltid bli det.. blä..


<3<3 

Av anonymous - 5 juni 2008 14:09

jag skickade sms till han förut vid typ 11/12 och så ringde jag han vid halv 2.. fan, jag skulle ju inte göra så.. fan fan fan.. och jag måste hitta en våg, snart, jag blir galen av att inte veta vad jag väger.. jag har säkert gått upp en massa av alla hetsätningar.. usch..





.


...

Av anonymous - 5 juni 2008 09:39

har fortfarande hört ngt från han.. :( fan vilken jävla mes jag är.. varför bryr jag mig??

Av anonymous - 4 juni 2008 17:55

är så jävla irriterad.. har inte hört från F än.. jag pratade med han strax efter 12 och då sa han att han skulle ringa upp mig senare(jag tror han kompis kom) men herregud.. va fan.. mer än 5 timmar sen.. han är nog en sån person som håller kvar folk så länge han kan, han vill säkert att folk inte ska glömma han.. fan, de e rätt smart de ändå.. make ppl remember you.. men de e fan så jävla fucking irriterande.. suck.. han lär väl ringa imorrn lr ngt sånt.. men jag ska inte bry mig, jag ska inte...

.

.

.

.

.

cute :) 

Av anonymous - 4 juni 2008 13:19

nu ska jag ut och sola, jag ska bli brun :)

.

F ringde mig idag (=)) han undrade vart jag tagit vägen eftersom jag inte ringt han.. tänk om han saknar mig.. jag hoppas det iaf (A) han skulle ringa mig senare också.. får se när det blir.. jag hoppas att det är snart =)

.

.

.

 Bed of Roses

Av anonymous - 3 juni 2008 19:12

idag så började jag kl 9 och slutade vid typ 11 var med ett par kompisar efter skolan men jag hade hellre velat vare ensam och sovit.. är så jävla trött.. jag tror jag ska sätta mig ute i solen och sova lite granna, då kanske man kan bli lite brun också.. vill fan bli brun innan skolan slutar, eller rättare sagt, jag måste bli brun innan skolavslutningen.. och smal... nu blir det fan hårdbantning och solning varje dag.. jag måste fan.. jag ska fan göra F så jävla kåt på mig att han ringer och smsar mig hela fucking jävla tiden.. jag ska fan göra mig attraktiv, jag ska göra så att många killar vill ha mig, jag ska göra så att han vill ha mig..

.

.

.

.

.

.

.

.

------------------------------------------------------------> rösta på min nya omröstning

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards