Alla inlägg under juni 2008

Av anonymous - 18 juni 2008 08:20

fan vad less jag är.. kul att man måste kliva upp kl8 för att man kanske ska jobba.. måste liksom göra mig klar och allting innan jag ringer till jobbet och kollar.. jag kan inte ringa nu, det är lite omöjligt att veta hur mkt folk det kommer till ett utebad på dagen när klockan är 8, så jag får vänta till typ 9.30 nånting innan jag ringer.. bussen som jag måste ta går 9.45 mm, så jag måste typ vara klar när jag ringer.. om jag måste jobba så får jag gå till bussen och om jag inte ska jobba tar jag bussen till ica och handlar frukt..


aja nu måste jag hoppa in i duschen.. 

..

Av anonymous - 17 juni 2008 22:04

sitter och tittar på moulin rouge och allt jag kan se är hur vackert smal hon är..

Av anonymous - 17 juni 2008 18:19

usch.. idag gick bra tills jag jag kom hem.. jag kom hem vid typ 16.15 då började hetsätningen, jag åt 3 skivor kassler med hollandeisås sen blev det glass, massor av glass, jag tror det var typ 1/2 paket så det är väl ca 1 liter.. mysigt :/ sen blev det toaletten.. suck...  men jag tror att jag fick ur mig allt.. fan vilken tur att man kan spy egentligen.. vette fan hur jag skulle klara mig utan det.. sorgligt men sant..


jag tro jag ska äta soppa nu för att lugna ner magen, vette fan vad som är med den, den låter och den gör ont, plus att min hals gör ont och mitt huvud, har världens huvudvärk.. jag ska äta en halv burk grönsakssoppa det är ca 100 kal så kanske jag mår bättre i kroppen..


jag ska kanske jobba imorrn, beroende på vädret, är det finväder så ska jag jobba.. kul att man måste upp kl 8 för att duscha och göra mig klar för att sedan ringa och kolla om det blir ngt jobb.. skit kul.. den snygga killen ska jobba imorrn, det borde få mig att inte äta/hetsäta..

Av anonymous - 17 juni 2008 07:59

jag ska, jag ska, jag ska..


eller det är rättare sagt jag måste, om jag bara kommer igång med en dag så blir det lättare sen, det är jag säker på, om jag klarar denna dag perfekt så kanske jag kan ockås bli perfekt någon gång i framtiden, min framtid hänger på idag..




Av anonymous - 17 juni 2008 07:55

dagens planering:

duscha

klä på mig

sminka mig

fixa håret

äta frukost

gå till bussen

jobba

äta lunch(?)

åka hem

äta middag


Av anonymous - 16 juni 2008 23:55

imorrn väntar en ny dag på jobbet, fan, detta är början på sommar, detta är är början på en sommar med fejkade leenden.. vette fan hur jag ska orka, om jag bara går ner i vikt så kommer allt bli bra, då slipper jag fejka.. kom igen mig, jag borde fan klara av detta.. för i helvete, så fucking jävla svårt är det inte.. kämpa för någonting i ditt liv.. herregud för fan.. sluta att vara en besvikelse för alla, sluta gör alla missnöjda över din insats, gör nåntig bra för en gångs skull.. jag bryr mig inte om jag får en ätstörning, bara jag blir smal.. bara jag blir smal.



:'(

Av anonymous - 16 juni 2008 19:14

fy fan, idag är sabbad.. jag kan inte ens klara en dag.. fy fan vad äcklad jag är nu, på mig själv.. det var en på jobbet som fyllde år så det var tårta och glass och man vill inte vara oförskämd så man måste äta så jag tog en liten bit.. fan fan fan fan... suck, jag kommer nog aldrig bli smal.. jag måste kämpa, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste, jag måste.....

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards