Alla inlägg under juni 2008

Av anonymous - 13 juni 2008 14:43

var på fest igår då.. de var sådär kul.. jag kände typ ingen :/ vi åkte med bussen till stan vid 11 och var där i typ en timme sen drog jag hem.. jag ville inte ens ner till stan, jag kände mig så fett jävla äckligt ful..och ljuset ute var hemskt.. usch, fy fan, det fick ju tilloch med min perfekta kompis att se ut som hejkomochhjälpmig.. ni kan ju förstå hur jag kände mig då, jag ville bara hem och lägga mig under täcket..



jag har gjort ett matschema som ska hålla mig ifrån att hetsäta.. fast det är ganska mkt kalorier, men iaf mindre än hetsätnings kalorier.. 

Frukost: 2 dl yoghurt = 80 kal

Lunch: 1 riskaka + 1 skiva kalkon + 2 dl mjölk = 106 kal

Middag: 2 dl yoghurt + 1 riskaka + 1 skiva kalkon = 116 kal

Fika: 2 dl yoghurt + 3 skivor kalkon = 98 kal

totalt 400 kal 

iew

Av anonymous - 12 juni 2008 16:53

jag har verkligen ingen lust att festa ikväll.. jag är så jävla äckligt ful.. jag har typ blivit helt dissad av F, jag skulle vilja skicka ett sms där det står "vad i helvete är det för jävla fel på mig??" jag vill veta, varför kan inte bara ngn säga det till mig??


jag tittar i spegeln och ser ett monster, ett monster som skriker åt mig, ett monster som bryter ner mig tills mina ögon är fulla av tårar..  detta monster har rätt, jag är äcklig, jag är ful, jag är hemsk, jag är inte värd någonting.

:(

Av anonymous - 12 juni 2008 10:24

it's time to put on that fake smile..

:'(

Av anonymous - 11 juni 2008 23:28

ännu en ensam dag avklarad. ännu en dag med hetsätning, med spya, med tårar..

jag undrar hur morgondagen ser ut.. antagligen full med mitt fejkade leende.. vette fan hur jag kommer orka morgondagen. troligen kommer jag inte det, men jag måste, jag måste verka perfekt.. men vem i helvete håller jag på att lura?? vem vill vara kompis med mig?? vem vill prata med mig?? vem skulle vilja vara i samma rum som mig?? jag förstår det inte, vem skulle vilja vara i kontakt med en fet fucking äcklig jävla patetisk operfekt valross som mig?? om jag bara vore smal, om jag bara vore vacker, om jag bara hade fint hår, om bara min hy var perfekt, om jag bara hade en konkav mage, om jag bara hade smala lår, om jag bara hade smala armar, om jag bara hade en fast liten rumpa, om jag bara hade ett smalt ansikte, om jag bara hade långa solbruna ben, om jag bara hade perfekta vita tänder, om jag bara vore smart, om jag bara vore trevlig, om jag bara vore någon annan än mig

-

Av anonymous - 11 juni 2008 20:11

Dagens fundering: varför får jag aldrig bli perfekt? varför är jag ett misslyckande?

Dagens mående: Ångest, blä, illamående, arghet, ledsamhet

Dagens frisyr: äcklig i svans

Dagens smink: foundation, puder, rouge, läppglans, mascara, vit kajal


Dagens klädsel: strumpbyxor, jeans, linne, hoodie

Dagens händelse: ingenting :/


Dagens vill ha: en smal kropp

Dagens inspiration: kollar på olika bloggar


Dagens saknad: en kille, en smal kropp, perfektion


Dagens borde: äta mindre, spy mer, träna mer


Dagens köp: en solpolett

Dagens mat: riskakor&kalkon

.

Av anonymous - 11 juni 2008 19:21

jag vill vara smal, jag vill vara lycklig, jag vill vara perfekt

Av anonymous - 11 juni 2008 15:55

går ut 1an imorrn.. ngt less jag är på alla jävla fitt studenter som går ut nu, dom är fulla och glada och kan göra vad fan dom vill i livet.. fan, kukkul att man har två jävla fucking år kvar..  ska på fest imorrn, en kompis ska sova här imorrnkväll/natt.. fan, är less på alla jävlar som vill vara upp i en hela tiden.. jag vill ha folk omkring mig men jag orkar inte ha folk omkring mig som jag är tvingad till att sitta och le runtomkring.. jag vill kunna sitta och se sur ut utan att ngn frågar "hur är de? är de bra?" till såna folk har jag lust att skrika "men för i helvete, håll käften jävla äckel, prata inte med mig, låt mig vara ifred för en jävla stund" men så kan man ju inte säga.. less jag är..  killen har inte ringt nånting, alls.. har inte pratat med han sen i lördagskväll.. men jag tänker fan inte ringa han, jag tänker inte smsa han, jag tänker låta han kontakta mig om han vill mig ngt, jag ska inte bry mig, jag får inte bry mig.. jag vill inte vara svag, genom att visa känslor är jag svag.. jag måste vara perfekt, jag måste..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards