Alla inlägg under oktober 2008

Av anonymous - 15 oktober 2008 09:11

har sovit hemma inatt, ensam, ganska skönt faktiskt.. jag kan rulla runt i sängen helt själv utan att behöva bry mig om nån annan..


vet inte vad jag ska skriva.. kommer nog mer sen... jag orkar inte just nu.. är för trött..

Av anonymous - 13 oktober 2008 16:23

har bott hos pojkvän i flera dagar.. gått okej.. förutom i natt då, jag fick världens ångest attack :( skakade i sängen, han fick inte ta på mig, inte ens på armen.. han måste tro att jag är cp i huvudet.. men han tröstade mig och jag somnade till slut.. fan vad jag älskar han.. jag tror också att vi ska banta tsm.. båda vill gå ner i vikt..


men nu måste jag städa lägenheten..

svar på kommentarer kommer sen..

Av anonymous - 8 oktober 2008 15:14

pojkvännen sover så jag passar på att skriva lite.. ingen aning vad jag ska skriva dock :P har inte så mkt att säga..

vikten imorse var 57.7kg blä.


ehh, min boyfriend är så jävla snäll, han ger mig komplimanger hela tiden och jag litar så jävla mkt på han.. har berättat för han om min äs.. och han berättade att han brukade vara anorektiker, för typ 4-5 år sedan.. och jag hoppas bara att han inte kommer stoppa min viktnedgång.. jag vill inte drabbas av sambo-syndromet :P  men vi märker väl.. och han har fortfarande problem om hur han ser ut.. så om han nån gång säger att han inte vill ha nåt så ska jag säga att jag inte heller vill det, vad det än är.. och att ha en boyfriend kanske stoppar mig från hetsattackerna..


jag vill bara inte gå upp i vikt.. jag vill gå ner, jag vill försvinna..

Av anonymous - 7 oktober 2008 10:36

jag har typ en boyfriend nu och han är hos mig så jag kan inte skriva.. kanske ikväll om jag är ensam.. och svaren på era kommentarer kommer snart, jag har ingen tid att svara på dom just nu..



Stay Strong and Think Thin!

Av anonymous - 6 oktober 2008 15:52

vikten låg på 57.2kg imorse.. wtf????? hur fan gick det till.. vågen måste stå snett eller nåt.. får kolla senare.. åhh.

Av anonymous - 5 oktober 2008 18:52

är tbx hemma, fan va skönt.. jag har inte ställt mig på vågen än, men snart ska jag det, ska duscha så lika bra att passa på.. jag vill inte väga mig dock, usch, jag kommer ha gått upp minst 2 kg... faaaaaaaan.


ett inlägg om helgen kommer lite senare, jag orkar inte skriva nu... 

och svaren på era kommentarer kommer strax också..


.


jag är så jävla less nu... blä!

Av anonymous - 3 oktober 2008 05:25

vad i helvete gjorde jag igår??? jag är plus 0.6kg(!!!!) jag åt ca 600 kcal.. wtf?? jävla cpångest! blä och jag måste gå idag, helvete! och helgen gör inte det hela bättre. fan! söndagkväll kommer vara en kväll av rejält mkt ångest.. jag får inte tappa kontrollen..


men nej! nu ska jag försöka att ha roligt i helgen, jag ska ha det trevligt, jag ska!

men det är jävligt svårt när man känner sig som en 1000 kg's valross..


.


people make mistakes to learn, i make mistakes cause i'm a failure

Av anonymous - 2 oktober 2008 21:45

kommer nog inte bli några inlägg i helgen.. ska bort, det kommer bli alkohol, mat, godis, chips och jävligt mkt ångest. vikten kommer gå upp massa, usch och blääääääää!


jag skriver en inlägg innan skolan imorrn, ett sista klagomål innan helgen..

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards