Alla inlägg den 9 februari 2008

Av anonymous - 9 februari 2008 23:25

jag vet inte vad som gör den speciell men den är de..

Av anonymous - 9 februari 2008 22:22

sitter nu och tittar på csi miami.. på en lördag.. suck..

spa't gick bra, iaf ganska..de var mkt folk där så fick panik några ggr, gick till omklädningsrummet och lugnade ner mig så de gick väl okej.. fick en anssiktsbehandling och en hot stone massage.. somnade nästan under massagen.. hade den hållt på i 10 min till så hade jag somnat.. :P


imorrn ska ja jobba, orkar egentligen inte men en student som jag behöver alla xtra pengar jag kan tjäna... de skulle vara något skönare att vara ledig imorrn.. jag måste ta bussen som går 10.17, måste alltså gå till bussen vid 10.. kliva upp senast 9.. ni kanske märker att jag måste veta i detalj vilken tid bussen åker, vilken tid jag måste gå till bussen, när jag måste gå upp + en massa annat... suck.. ganska jobbigt faktiskt.. man har alltid något i skallen.. och ofta är det.. "fet, fet, fet, fet, fet, fet, fet, fet, fet, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET, FET!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


rösta i min omröstning =) 

Av anonymous - 9 februari 2008 08:45

god morgon.. >.<

något trött jag är nu.. skulle helst ha sovit vidare i 5 timmar till..

sitter nu och lyssnar på rod stewart med 'the first cut is the deepest'

jaja, nu måste jag skynda mig om jag ska hinna... puss hejjs



"I would have given you all of my heart
But theres someone whos torn it apart
And shes taken just all that I had
But if you want Ill try to love again
Baby Ill try to love again but I know

The first cut is the deepest
Baby I know the first cut is the deepest
But when it come to being lucky shes cursed
When it come to loving me shes the worst
I still want you by my side
Just to help me dry the tears that Ive cried
And Im sure going to give you a try
And if you want Ill try to love again
Baby Ill try to love again but I know

The first cut is the deepest
Baby I know the first cut is the deepest
But when it come to being lucky shes cursed
When it come to loving me shes the worst

I still want you by my side
Just to help me dry the tears that Ive cried
But Im sure gonna give you a try
cause if you want Ill try to love again
Baby Ill try to love again but I know

The first cut is the deepest
Baby I know the first cut is the deepest
When it come to being lucky shes cursed
When it come to loving me shes the worst"

Av anonymous - 9 februari 2008 02:35

ja då är de väl dags att gå och lägga sig.. mamma kommer och hämtar mig imorrn kl 9.30 för att skjutsa mig till spa't.. då måste jag kliva upp ca 8.00/8.30 för att packa klart, ja kommer somna vid ca 3.00 så jag får sova i ca 5/5.5 timmar.. fan.. men jag kommer nog somna på spa't under en behandling.. haha, tänk om jag skulle göra det.. lmao!! jaja, vi syns.. puss hejjs

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards