Alla inlägg under februari 2008

Av anonymous - 18 februari 2008 20:15

okej, första dagen på Apu'n avklarad... Det gick okej, det jobbar en as-snygg kille där, synd att man är för fet, ful och äcklig.

Av anonymous - 17 februari 2008 11:36

jo, ja kanske borde göra ett inlägg medans jag har chans.. farmors internet funkar fortfarande inte (vad jag vet).. ska till hennes lägenhet ikväll efter jag har vare hos mamma och ätit.. hur ska de gå?? jag måste äta och jag kan inte spy hemma hos mamma, de skulle vara för riskabelt.. usch.. vikten imorse var 57.7 kg.. omfg.. hur kan den fortfarande vara så hög?? vill bara lägga mig ner och dö..


nu är det apu i 2 veckor, ska vara på topshop.. hoppas att det går bra, jag är nervös.. hoppas att det inte kommer för mkt folk.. luncherna kommer nog gå okej.. kan annars låsa in mej på nån toalett i en timme.. tur att det inte är någon som har frågat mej om jag ska äta lunch med dom.. thank the devil.. har snart läst ut boken 'jätten i spegeln' jag tycker att den är bra.. fast de dumma är att den triggar mer än vad den avskräcker..


idag ska jag:

duscha

städa

packa

flytta motionscykel

klippa och klistra bilder och ord


Av anonymous - 17 februari 2008 11:06

älskar denna låten, den får mig att nästan gråta varje gång, den handlar om ätstörningar..

klippen är ifrån serien Degrassi The Next Generation..

Av anonymous - 16 februari 2008 21:08

har nyss tittat på grey's..spännande, kan knappt vänta på att nästa sänds i usa.. och ellen pompeo har så jävla snygg kropp..


kanske inte bästa bilden men snygg iaf.. 


 

Av anonymous - 16 februari 2008 12:35

näe de blir nog inga tändstickor idag.. har inte lust att gå på ica från tio i 3 till 4... eller, kanske, jag vet inte.. haha, jag har svårt att bestämma mej...


de har jag alltid haft.. kan aldrig bestämma mig.. ibland kan jag stå på ica i tio min och välja mellan cola zero och pepsi max.. lite jobbigt faktiskt, jag kan inte göra några val alls, jag är alldeles för rädd för att någon ska tycka att mitt val är fel.. t.ex om jag går på stan med några åsså säger nån att ett par skor är fina och frågar mej om jag tycker att dom är fina så säger jag 'ja' även om jag tycker dom är as fula.. jag vill inte sticka ut, jag vill inte att folk ska tycka nånting dåligt om mej.. fast det gör dom nog ändå...


it's true


 

Av anonymous - 16 februari 2008 11:40

idag så ska jag nog ta bussen till centrum.. måste köpa tändstickor så jag kan göra en brasa här hemma, de e djävulskt kallt..


lite bilder: 

Av anonymous - 16 februari 2008 00:39

självklart var man tvungen att smocka i sig 4 tekakor.. =( =( =( =( =(

varför jag gjorde det har jag ingen aning om.. spydde lite, men de går inte att få upp bröd så bra :\  men nu ska jag gå och lägga mig, läsa lite i boken..


jag hoppas på att imorrn bli bättre än idag... 

Av anonymous - 15 februari 2008 22:00

nu väger jag 58.1 kg... ner lite iaf.. man inte tillräckligt mycket.. jag vill ner 20 kg nu!!!!!


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards