Alla inlägg den 13 mars 2008

Av anonymous - 13 mars 2008 23:02

okej, idag, vad har hänt??

inte så mkt faktiskt.. inget bra iaf..

klarade mej utan mat till kl 4 ungefär.. åt då sushi, kom hem vid ca halv5 sov då i typ 2 timmar, helt jävla slut i kroppen och i knoppen(haha), är fortfarande det.. sen såg vi på kvartsfinalshockey (wii, vi vann) fast är inte så intresserad av det.. åt gurka och moröttsstavar med lite dipp.. damndamndamn... kommer def att ha gått up ännu mer imorrn.. och imorrn blir det dricka, så kalorierna från alkoholen kommer att lägga sig direkt på kroppen i form av fett.. vill just nu att natten ska gå fort så jag kan vakna så ajg får se hur mkt jag gått upp.. vill inte gå upp.. kan hoppas på att man har boostat ämnesomsättningen men inte så troligt.. måste få ordning på ätandet igen.. har börjat komma in i äta / spy grejjen igen.. näe, nu är det slut på det.. kanske :P

näe nu ska jag sova.. är så helt jävla slut.. godnatt



SS&TT

Av anonymous - 13 mars 2008 08:53

okej, var imorse 59,9 så upp 0,3 sen igår :/:/ så idag ska jag göra bättre ifrån mig..

spydde även igår.. känns lika skönt och hemskt varje gång... tur att föräldrarna gick över till granne.. annars hade jag fått spytt i mitt rum, har gjort det för många ggr.. inte trevligt, speciellt när man måste få ut påsen med spya ut till soptunnan uan att ngn märker, näe så inte speciellt eller hur..

sitter nu och sminkar mej innan jag ska åka till skolan..

gahh, varför kan inte smink få bort fulheten i mitt ansikte??

varför kan inte kläderna få bort fettet på min kropp??

varför kan inte jag få se lite normal ut iaf??

varför ser jag ut som ett stort, fett, äckligt missfoster..

help me get beautiful

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards