Alla inlägg den 16 mars 2008

Av anonymous - 16 mars 2008 21:03

mjo, jag har bestämt mej, jag ska bli mer social.. gå på stan efter skolan, hitta på saker på helgerna etc. för om jag är det är det kanske jag kan bli lite mer kompis än bara klasskompis.. det kanske gör att jag inte hetsäter så mkt också.. 


att göra imorrn:

get up

survive

go back to bed 

Av anonymous - 16 mars 2008 19:56

suck.. vikten imorse låg på 59.5 inte ner så mkt som jag vill.. jag vill helst gå ner 3kg per dag.. minst.. men det kmr inte hända.. så får ta små steg i taget, en dag i taget, inte ge upp.. jag ska bli smal.. jag måste bli smal..

sitter och kollar på bilder sen i fredags och dör av pinsamhet.. hur i helvete kan man se ut som jag?? hur i helvete kan jag se ut som jag och visa mej ute i verkligheten?? jag borde gå under jord, gå ner 20 kg och sen komma upp igen..


ska till usa på påsklovet.. åker på torsdag, till usa(!!!) , omg fetaste landet i hela världen.. hur ska jag kunna gå ner i vikt där.. eller viktigare, hur ska jag kunna INTE gå UPP i vikt.. fan.. får väl bli ännu mer hat mot mej själv efter jag kommit hem.. men det får jag ta tag i då..


nu ska jag försöka att duscha.. bara det att ångesten över att se mej själv utan kläder gör mej helt jävla galen.. jag tål inte att se min kropp.. jag måste verkligen gå ner i vikt.. ångesten tar över mej.. okej, måste göra ett försök nu.. see ya..

tal

Av anonymous - 16 mars 2008 03:25

sitter nu och försöker att få ihop lite av talet.. ska nog prata om min praktikplats.. eller en resa.. fan.. panik.. jag kommer att dö nar jag ska prata.. jag hatar att stå och prata inför folk.. undra om jag ska snacka med min lärare.. hon kanske tillåter mej att ha talet inför bara henne.. kanske.. beror på hur mitt tal blir..


min vikt låg nu på 59.6 fast jag tror att vågen ljuger..

måste nog köpa nya batterier, får se imorrn vad den ligger på..

jag hoppas att vågen stämmer dock

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards