Alla inlägg under mars 2008

Av anonymous - 11 mars 2008 22:32

hallå hallå, idag är det tidag och jag har panik.. vi ska simma på gympan på fre v 13.. hur ska jag kunna tappa minst 10 kg tills dess?? det är inte så troligt.. får väl kämpa på som mkt som möjligt.. fast resan utomlands kommer nog förstöra ganska mkt, så det blir nog inget bad för mej.. får väl säga att man har mens eller nåt :P en klassiker.. aja, får tänka på det.. ska kolla vad vikten är imorgon bitti.. vågen var cp imorse.. den visade 60,5/60,1/60,9/60,4/60,1/60,2.. ni fattar, den ville inte stanna på en specifik siffra så jag gav upp.. vill att natten ska gå på 0 minuter så jag kan väga mig.. jag hoppas att jag kommit under 60kg.. jag vill se 5:an igen.. jag vill helst se 4:an..


sorry för att det inte är så mkt intressant att läsa om.. men mitt liv är inte så intressant.. haha :P 




 

 


Av anonymous - 10 mars 2008 23:22

Joakim Hillson - Vacker Utan Spackel



fast jag bara var ca 10 år när denna låten kom ut så kommer jag ihåg att jag inte trodde på denna låten.. jag tyckte att tjejer behövde sminka sig för att bli fina, att ingen är vacker när dom är sig själva.. jag tycker fortfarande så... jag tycker iaf att jag inte är vacker när jag är mig själv, fast jag är inte vacker när jag gör till mig heller..






okej, byxorna är inte så baggy men lite iaf..


Av anonymous - 10 mars 2008 15:28

hamnade hemma ändå.. fast jag gick på en lektion dock, de e bra.. haha eller inte

kanske inte så bra start på denna skolveckan som det kunnat vara..


har inte ätit någonting än.. det är bra.. det ska blir lutfisk till middag idag, är väl okej, 25 kal på 100g, inte så himla farligt och får väl äta lite grönsaker/frukt också.. vikten låg imorse på 60.8 (ohmyfuckinggod) och nu ligger den på 60.6 (ohmyfuckinggod) ner lite iaf, får se ikväll och imorgon bitti hur mkt jag gått ner.. vikten kan ju skilja ganska mkt under en dag så får se imorrn vad den ligger på och förhoppningsvis har jag gått ner *hoppashoppashoppashoppas*


nej, nu ska jag gå och sova en stund, är sjukt trött..

har varit så hela veckan(alltså förra) ingen ork alls..




Audrey Hepburn

Av anonymous - 10 mars 2008 08:54

japp, nu jävlar, ingenting kan stoppa mej, jag ska ta en dag i taget och ta mig igenom den.. jag ska gå ner i vikt.. jag står inte ut att se ut såhär.. jag vill inte vara tjock, jag vill vara smal, jag vill vara skinny... jag blir helt galen av att se ut såhär.. har fan panik om vad jag ska ha på mej.. allt sitter tajt och jag ser tjock ut i dom.. fast jag är ju tjock så.. fan!


och jag funderar på att flytta till mamma.. klarar verkligen inte av att bo hos pappa.. vet inte bara hur jag ska säga det till honom, han blir ju så jävla arg varje gång man nämner det.. han säger typ 'jaha, vad har vi gjort för fel nu då?' men åhh.. va fan ska jag säga då?? 'nämen jag tycker du är så jävla äcklig och ful å jag vill inte bo hos dej'.  kanske inte.. åsså har låtsasäckelmamma köpt massa frukt å annat som dom typ inte kommer äta upp.. och inte jag heller.. ska kanske vänta till efter resan med att flytta.. det är ju bara 10 dagar.. får väl stå ut så länge..


nu gör jag mej klar inför skolan.. hemskt.. va fa ska jag ha på mej.. ser ut som en gravid pansarvagn i allt.. gahh.. alla kommer skratta åt mej.. alla kommer att stå och peka.. no way att jag kommer att gå hela dagen idag.. inte planerat det iaf, fast jag måste nog.. usch.. kommer få en panikattack på skolan.. ååhh jag vill bara lägga mej ner och sova igen.. varför gör jag inte det??  ingen aning... aja, måste dra nu.. suck.. wish me luck..


ghetto supersar 

Av anonymous - 8 mars 2008 21:23

har funderat på att ta kontakt med en dietist på sjukhuset för att bli kvitt bulimin.. vill mer är gärna gå ner i vikt men bulimin gör mej tärd.. fast lite fundersam på om dom kommer att berätta för mina föräldrar eftersom jag är 17.. kanske lika bra att vänta tills augusti.. det är ju inte så länge.. men om jag gör så att jag tar kontakt med dietist innan augusti och efter augusti kan jag ju ta kontakt med unga vuxna avdelningen... fast om dietisten har tystnadplikt så kan jag ju berätta om ätstörningen.. kanske, det beror ju på hur säker jag känner mej med denna personen.. och om det är en tjej, jag skulle inte känna mej säker med en kille, vet inte varför..  aja, får fundera vidare på detta.. skriv en kommentar om ni har nåt att tillägga, nåt tips eller om ni undrar nåt :P 





jag önskar att jag kune dansa balett

Av anonymous - 7 mars 2008 19:03

en gammal goding

.

Av anonymous - 6 mars 2008 16:36

okej,  jag tog en dusch.. hade ganska mkt panik innan och efter.. men mår bättre nu, tror jag.. iaf inte lika mkt panik som förut..

sitter här nu och försöker att tänka ut en diet som jag kan hålla mej till, som funkar och som föräldrarna inte blir misstänkta över... typ atkins kanske.. vad tkr ni?? ge mej tips på ngn diet som funkar.. jag behöver ngn som funkar annar bara hestäter jag och spyr.. vill inte leva med bulimi längre.. jag har inte spytt på ngra dagar men jag fortsätter ändå att hetsäta.. åhh.. jag är kanske är ämnad till att leva fet, ful och olycklig.. hoppet är ute för mej..

Av anonymous - 6 mars 2008 13:12

då är det dags igen.. jag måste duscha, men jag vill inte titta på min kropp, jag tål den inte.. åhh...

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards