Alla inlägg under maj 2008

Av anonymous - 13 maj 2008 17:09

det är vad jag har gjort sen i lördags.. fuck... så nu har man gått upp dom kilon man lyckats att gå ner.. grattis till mej.. men nu fan är det nog.. jag orkar inge mer.. jag orkar inte vara fet.. jag vill bara vara smal, är det så jävla mkt att begära?? fucking jävla skit..hur jävla svårt kan det vara att gå ner fucking 20 kg.. helvete alltså.. jävla misslyckade jävel man är.. jag orkar inte med att vara en failure.. va fan ska jag göra?? fuck...

.

.

.

.

.

.

.

.

.
har haft denna bilden förut men orkar inte lägga upp nån ny.. 

>.<

Av anonymous - 11 maj 2008 16:16

imorrn är det måndag, tack o lov.. då kommer man ut ur det här huset... och det är mindre risk att man hetsäter.. denna veckan gick bra från förra fredagen till denna lördagen, då gick det åt helvete.. massa hetsäta och spy.. fan.. jag måste komma igång nu igen, att jag aldrig lär mej.. det är allt (hetsäta) eller inget (svälta)...

jag måste börja med att göra om hela mej.. jag har gjort en lista på vad jag ska göra för att ändra på mej (förutom vikten som är för mej rätt självklart)

  • håret    - tvätta 1ggn/dag
  • ansikte - tvätta 3 ggr/dag
  • tänder  - borsta 3ggr/dag
                   - bleka 1 ggn/dag
  • naglar    - fixa 3 ggr/vecka
  • hud       - sol utan brun/solarium

det är det jag kommer på nu, let me know om ni kmr på ngt bra

.

.

.

.

.

.

.

TWIGGY!!


fan

Av anonymous - 10 maj 2008 22:10

fan helvetes jävla fitta.. hade skrivit ett långt jävla inlägg åsså försvann det, denna dag blir fan bara värre och värre..


killen som jag strulade med som dissade mej sa att jag kunde ringa han om jag ville prata, men jag skickade ett sms till han och han har inte svarat.. fan, varför bryr jag mej ens?? jag borde inte ens känna ngt.. kom igen mej, för fan.. imorrn kmr nog inte bli så bra heller, kommer att ha gått upp typ 2479823472934729 kg.. fan.. känns inte som att ngn kille kmr att vilja ha mej någonsin.. jag kommer fucking dö ensam.. är väl lika bra att man inser att man kommer vara ensam tills man kommit ifrån den här stan.. eller iaf tills man inte är ett fetma barn någe längre...






vilken är snyggast?? helt klart den smala!!!!!!

 

..

Av anonymous - 10 maj 2008 14:14

sorry för inget inlägg på länge..

har gått ner i vikt, står inte ut med mig själv.. killen dissade mej, fast de e inte så konstigt.. jag är fet, ful och äcklig.. han sa att han inte var över sin förra tjej men eller hur.. hur jävla dum i huvudet tror han att jag är?? tror han inte att jag fattar att han får kväljningar så fort han ser mej.. varför säger han inte det till mej istället för att hålla på och fjanta sig, jag ser igenom lögnerna..

Av anonymous - 6 maj 2008 21:37

hon kom till skolan, men kunde inte snacka med henne, alla var där typ så det gick inte så bra.. måste skicka ett sms till han, snart, kanske ikväll.. fan, jag vet inte ens varför jag tkr de e så pinsamt.. shit, jag måste fan komma över pinsamheten och skicka ett sms, kanske jag kan va med han ngn dag.. wiiee... fast då kmr han vilja ha sex och jag kmr att dö av ångest.. fan, finns det ingen impotent kille i denna stan, de skulle fan passa mej.. haha, okej men allvarligt, va fan ska jag göra.. ångestångestångestångestångestångestångest


men annars då.. var hos farmor idag.. hon fyller år.. jippie :/ var tvungen att äta sallad, gurka, rostbiff och 2 msk glass.. fuckfuckfuck.. jag kommer att ha gått upp alla kilon igen.. fan.. ja önskar att jag spydde, fan att hon måste bo i en liten lägenhet.. fan också.. jag villl väga mej nu.. satan att jag måste vänta tills imorrn bitti till att få veta vad min riktiga vikt är..







beauty: 

Av anonymous - 5 maj 2008 22:03

fan, jag vet inte hur jag ska göra med den här killen.. jag gillar honom men jag hatar min kropp.. jag fattar inte varför jag låter detta stoppa mej.. jag kan inte ens tänka på att ngn ska se mej i linne och shorts, hur fan ska jag kunna låta en kille ta på min kropp och se på den.. jag måste nog snacka med han och kolla om han har tålamod nog att vara med mej.. men jag har inte hans msn, jag har hans mob nr men jag är blyg.. jag fattar inte varför, vi har typ strulat 3ggr (lr ngt sånt)


suck... va fan ska jag göra.. jag måste snacka med min kompis men jag vill prata med henne irl, inte via sms.. jag hoppas att hon kmr på skolan imorrn, annars måste jag nog smsa henne och fråga hur jag ska göra.. annars kommer killen att tro att jag gett han värsta dissen.. fuck..







en bild på skönheten

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards