Alla inlägg den 18 september 2008

Av anonymous - 18 september 2008 22:23

jag inte värd någonting, inte ett liv, inte ett jävla dugg.. tårarna bara forsar ner för kinderna.. jag är så otroligt jävla fucked up.. ingen kommer någonsin älska mig, ingen kommer tycka om mig, ingen kommer vilja spendera sitt liv med mig, ingen kommer älska mig vad jag än hittar på, ingen kommer älska mig hur än jag ser ut, ingen kommer älska mig för den jag är, ingen.. vad fan är det för jävla ide att jag ens lever?? ingen är intresserad av mitt patetiska försök till liv.. jag har inte gjort en enda bra sak här i livet.. jag har inte uppkommit någonting, lika bra att lägga ner hela skiten.. det kommer aldrig finnas någon som bara kommer vilja hålla min hand och titta på solnedgången.. det kommer aldrig finnas nån sådan person för mig.. jag orkar inte fortsätta längre, jag vill bara ge upp, jag vill bara försvinna :'(

Av anonymous - 18 september 2008 18:37

har nu suttit och uppdaterat min youtube sida i över en timme... hållit mig borta från tankar av mat.. har lagt till fler program/dokumentärer, lagt in text till dem flesta och ändrat färger på layouten..


min hjärna är helt slut.. blir nog en liten paus från datorn.. iaf i ca 3 minuter sen kan ja väl inte hålla mig längre:P

Av anonymous - 18 september 2008 14:23

for hem efter tre lektioner.. orkade verkligen inte med den fjärde.. sån jävla ångest.. jag vill bara dö.. orkar inte hålla på längre, jag orkar inte gå i skolan och möta folk.. iaf under så många lektioner varje dag.. ångesten kommer oftast efter 1sta lektionen, men ibland efter 2a lektionen.. det är rätt illa när vi har typ minst 4 lektioner per dag... jag hatar skolan, jag hatar att jag har sån jävla ångest hela tiden, jag hatar att jag är så jävla fet, jag hatar att jag är så jävla ful, jag hatar att jag är så jävla äcklig.. jag hatar att alla hatar mig..

Av anonymous - 18 september 2008 06:37

ner 0.2kg sen igår morse..  det är okej, men inte bra, men sen igår så är jag lite nöjd över minuset, det blev ca 1370 kcal, och jag spydde ca 325 kcal.


jag tror att jag ska gå på dom första två lektionerna och sen gå hem på lunchen.. är så jävla trött, både i kroppen och i huvudet.. jag orkar inte med.. får väl se om energin ökar senare, men det tvivlar jag starkt på...fast det beror på vad vi ska göra på dom två sista lektionerna, om jag kommer missa nåt viktigt eller inte.. 


näe nu måste jag göra mig iordning så jag kommer komma iväg nån gång..


.

 

.

 

.


i'm nothing but a failure

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards